Greg Street, designer van WoW, is niet te spreken over de gamers die commentaar leveren op zijn pareltje: World of Warcraft: Cataclysm. Volgens gamers zijn de dungeons in het nieuwste deel van WoW gewoonweg te moeilijk om te voltooien. Daar is Greg het dus helemaal niet mee eens en dat is ook de reden ook waarom hij een reactie heeft achtergelaten op het forum van Battle.net:
“While, at the end of the day, dungeons may just be gussied up loot vending machines, we want you to do more than push a button to get the loot. We don’t want to give under-geared or unorganised groups a near guaranteed chance of success. Because then the content will feel absolutely trivial for players in appropriate gear who communicate, cooperate, and strategise. In Cataclysm, the Heroic dungeons and raids are intended to be challenging – and they are, at least until you over-gear them.”Dit zou dus betekenen dat onze WoW-fans hard aan de bak moeten om deze dungeons te voltooien. Maar natuurlijk hebben wij het volle vertrouwen dat hen wel lukt.
Er zijn idd altijd mensen die het wel lukt
Te moeilijk !? op de beta waren ze moelijk,
Als je patch 4,0,6 notes ziet worden de dungeons weer ouderwets wotlk-faceroll style…
Blizz verandert alles wanneer de casual huilbabies beginnen te zeiken,
jammer.
Eerlijk gezegd zijn ze niet echt moeilijk. In normale dungeons kan je gemakkelijk goede gear krijgen, dan gaje naar heroic dungeons, vraag je aan de dungeon guide wat de tactieken zijn van bepaalde basen en gaje er gemakkelijk door, tenzij je natuurlijk pech hebt en in een slechte groep terecht komt. Maar daar zijn guilds dan voor eh. 🙂
Met de kennis van de bazen enz kom je er wel(geld voor je hele groep). Zo niet pech hebben, moet je ’t maar leren. Het is niet moeilijk, maar daarentegen ook zeker niet makkelijk. Het is hoe het hoort te zijn. Geen free loot :’).
het is toch niet zo moeilijk?lees gwn je tacs, en gear je up voor hc’s+ gebruik CC ..
Ik snap je redenering niet tot de casual spelers, nergens staat dat in dit geval de casual speler heeft lopen zeuren, het zijn 9 van de 10x de HC spelers die haast hebben om aan 25 man te beginnen en op die manier via de 5 man instances het te lang vinden duren omdat het te moeilijk is om aan gear te komen voor hun 25 man raids.
Check de forums maar eens op WoW of MMO-champ,
zie daar alleen maar gezeur over dat een gevecht te moeilijk is… mensen willen alleen maar Tank and spank fights.
De meesten mensen willen niet eens het mechanisme van een gevecht leren omdat ze teveel moeten doen !
Btw ik hoor hier al enkelen wenen over het feit dan heroics al dan niet te moeilijk zijn, of te casual.
Het is een héél simpel systeem.
Casual: Doen lange tijd met normale dungeons want hebben niet te tijd en de zin om te farmen gelijk niet-casuals achter gear enzo. Zij gaan dan geleidelijk over naar heroic dungeons en dan naar normale raids, komen nooit aan heroic content toe.
Minder casual: Normale dungeons es vlug doorlopen en dan direct met de guild in heroic dungeons vliegen om dan vlug normale content te clearen en hopelijk ooit enkele heroic raids te doen.
Hardcore: Spreekt voor zich; alles veel vlugger en komen uiteindelijk dan te progressen op de end-raid bosses in no-time.
Dat is ongeveer mijn denkpiste over WoW momenteel. In WOTLK was het inderdaad gewoon te easy om te gearen, vooral op het einde van de expansie. Je levelde een character naar 80 en kon direct al epic loot hebben, wat toch niet de bedoeling is? Maar met cataclysm gaat het uiteindelijk ook die toer op gaan want als je weet dat bij elke nieuwe content patch ook nieuwe gear verbonden is, worden de huidige high-tier emblems low-tier emblems en kan je dus met die low-tier emblems epics kopen. 🙂
Zo dat was het dan voor World of Warcraft, peace out! 🙂
Had ik al gemerkt dat die dungeons uitdagend zijn. Haha :p
Is toch veel leuker? Ik doe altijd veel liever Heroics omdat de gewone dungeons wat te makkelijk zijn, vind ik.
Ik vind ze niet moeilijk…. je moet wel de tacs kennen 8)
zo hoort het toch ook
Het probleem wat ik heb met WoW zijn de maandelijkse betalingen. En de spells skill list. Wat ik zo vet vond aan Guild Wars dat je zeker 100 verschillende skills/spells had om een perfecte combinatie temaken met je char. En dan heb je ook nog een 2de prof met 100 spells/skills. Bij WoW heb je er gemiddeld 40 denk ik. Waarvan ik niet eens alles goed kan gebruiken voor een vette build. Het uitzoeken van de perfecte spell line up / tactiek mis ik echt heel erg in WoW. Of dat komt door de talents weet ik niet maar ik vind het iig erg jammer.
ik ben fucking bezopen en kijk gamersnet als ik thuis kom!!! whooohooow hallla at me!!
Nou wil ik niet lullig doen, maar zou t niet schraal zijn als ze de dungeons makkelijker maken? Ik bedoel 5 lvls hoger (wauw wtf he) en dan de dungeons makkelijker maken…
Sorry hoor maar de mensen die daar over zeiken zijn volgens mij echt 11 die alles gegeven willen hebben
Het probleem nu is (zoals in TBC) CC en goeie healers en tanks die echt skills hebben daarom ga je ook meestal met een guild dus ik vind het best wel Bullshit dat ze te moeilijk zijn