Epic Mickey is een spel dat al tijdens de vroege ontwikkelstadia al erg goed oogde. De game kent meer details dan de gemiddelde Wii-game en alles lijkt toch net een tikkeltje vloeiender te gaan dan anders. Hoe komt dat? De producer van Epic Mickey, Raul Ramirez, legt het uit in een interview met CVG.
“We do have such a great experienced staff at Junction Point that we were able to, as we feel, push the Wii to it’s capability and ultimate limit and provide a beautiful story for the player to jump into.Als Ramirez met zijn team meer tijd had gehad, hadden ze er mogelijk nog meer uit kunnen halen qua lengte en diepgang, maar wat betreft schoonheid zit de Wii nu dus echt aan zijn maximum volgens Ramirez.We are fortunate enough to have such great staff and we have a lot of years experience in the gaming community that they’ve just pushed the Wii to its capability, to its absolute max, in order to provide what you’re seeing in front of you.”
Ik ben tevreden ik wil de game spelen!!
Lijkt me een zeer vet spel die ik zeker mot hebben.
Hoewel ik geen Wii heb moet ik toch toegeven dat het best een leuke game is.
“…they’ve just pushed the Wii to its capability, to its absolute max, in order to provide what you’re seeing in front of you.”
Breng dan een editie uit voor de PS3. Eens zien wat het resultaat is als ze het maximale uit een Blu-ray i.c.m. Cell-processor halen!
(-.+)