“God of War III gebruikt qua visuele beelden maar ongeveer de helft van waar de PlayStation 3 voor gebouwd is en van wat het aan kan”, zegt directeur Stig Asmussen.
Aan het team in Santa Monica is de harde vraag voorgelegd over het gebruik van deze engine. Een woordvoerder heeft bevestigd dat de studio de engine weer gaat gebruiken en dat het alleen maar beter kan worden. Hij verwacht dat ze ongeveer tussen de 50 en 60 procent zitten in het gebruik op dit moment en dat het alleen maar meer kan worden in de toekomst.
Tevens vertelde hij dat het team al bezig is met het verbeteren van animaties die nu al in God of War III zitten maar het op dit moment al te laat is om deze nog in te brengen voor release.
- “I think individually our animations are incredible. And our animators are incredibly talented. But I think we could make our system technically better, in the way we blend animations. And I’m pretty sure that we already have the code to do that, and we just didn’t implement it in God of War III because it came in real late.”
God of War III staat gepland voor een release op 17 maart aanstaande.
12 maart was beter geweest voor de Release
dat is goed voor toekomst dat nog niet alles gebruiken van ps3
Wat een onzin zeg, pure marketing, als hij 2x zo veel kan, waarom moet mw2 wat niet mooi is dan op 600p en waarom gebruiken ze die andere helft dan niet? En waarom kan GOW3 niet op 1080p? Wat een lozers…
Omdat Modern Warfare 2 ten eerste een multiplatform-game is. De engine die wordt gebruikt kan het dus nooit en te nimmer opnemen tegen een engine exclusief voor een console. De enige engine die dat zou kunnen, is de CryENGINE 3, maar we weten allemaal hoeveel jaren ontwikkeling dat beest heeft gekost.
Gewoonweg omdat niet alle ontwikkelaars de tools ten volle kennen en dus er ook niet alles kunnen uithalen.
Nog een week en dan genieten we ervan
beter gisteren al uitgekomen
Dit spel en Kingdom Hearts III zijn voor mij al reden genoeg om een PS3 Slim aan te schaffen…hmmm wie weet deze zomer…..
En dan wil MS nog de xbox lifespan groter maken enzo terwijl ps3 nog geen eens 100% gebruikt is door devolopers.
Precies Sony’s consoles zijn gewoon krachtig en daar door duurt het langer voordat alles eruit is gehaald wat erin zit, Kijk naar de ps2 dat heeft ook een lange tijd geduurd voordat alles 100% gebruikt kon worden.
Slim is lelijk
de oude ps3 is mooier die glanst tenminste mooi enzo 
Toch niet want als hij crashed met t ehoge temps gaat het niet lang meer duren voordat hij bij iedereen gaat crashen ivm de games die steeds krachtigere machines nodig hebben…
dan kan de hardware wel goed genoeg zijn , maar hij word gewoon te warm
Zal heus wel goeie koeling in zitten en mijn ps3 word tot nu toe echt niet warm hoor en ik heb nog mooie oude dikke ps3
upscalen tot die 100% zou ik zeggen:P
hoeveel dan:D
Sommige mensen onderschatten de kracht van een PS3
hoeveel dan:D[/quote]
Cry engine 3 is een lichtere versie als Cry engine 2. Omdat de console’s te weinig beschikbaar geheugen hebben. Dit geldt ook voor ID tech 5, die moeten ze ook aanpassen.
Volgens mij is er nog geen één game die alles uit de console haalt wat erin zit, voordat die game er is zijn we wel even verder..
dat ze zeggen elke keer voor als er nieuw spel uitkomt.
jammer maar ik ga zoiezo genieten van deze game