Command & Conquer 4: Tiberian Twilight speelt zich af na de gebeurtenissen uit Command & Conquer 3: Tiberium Wars. We schrijven het jaar 2062 en de mensheid staat op de rand van uitsterven. Binnen zes jaar zal Tiberium de Aarde volledig onbewoonbaar hebben gemaakt en dus komen de Global Defense Initiative (GDI) en Brotherhood of Nod in actie om te zorgen dat Tiberium niet de volledige planeet verwoest.
Het ondenkbare wordt echter werkelijkheid als de bekende en beruchte Nod-leider Kane vertrekt richting het GDI-hoofdkwartier. Wat zijn Kane’s plannen in het hart van de vijandige basis? Command & Conquer 4: Tiberian Twilight zorgt voor een episch slotstuk van het Tiberium-universum. De game bevat campaigns met de GDI en Nod, die zowel alleen als coöperatief te spelen is. Daarnaast bevat Command & Conquer 4: Tiberian Twilight een geheel nieuwe 5-tegen-5 object-based multiplayer, waarin teamwork centraal staat.
Lees meer over Command & Conquer 4: Tiberian Twilight in onze preview!
Command & Conquer 4: Tiberian Twilight verschijnt 18 maart voor de PC. Bekijk nu deze Gameplay Trailer.
w00t
dis wel gekk jaa
geil
Mammoth MK IV FTW! 8)
Ik vind dat sommige robots meer de fantasie kant op gaan dan de futuristische :/
Maar de graphics zien er goed uit en het verhaal zal ook wel goed zijn
Denk dat dit nog steeds meer C&C 3 is dan een nieuw deel, of ik ben blind, dat kan natuurlijk ook.
Het ziet er een stuk dynamischer uit dan deel 3 en ze hebben overduidelijk aan schaalvergroting gedaan. Overheersing van droids, ruimteschepen en het zwaardere geschut. Volgens mij hebben ze ook meer aan de basis bescherming gedaan, een MCV met turret bijvoorbeeld..Vooralsnog lijkt het er nog steeds op dat ze de zelfde close-up camera view hebben gebruikt als in deel 3 en dat vond ik het gehele spel verpesten. Grote eenheden, bedoelt voor groot schalige gevechten. Het kan in close-up maar dat is tijdens korte momenten.
Dit is volgens mij ook gewoon een verbeterde versie van deel 3
-edit; eeeh, wtf, delete deze post maar a.u.b.
Ik vind het meer een 3,5, omdat het exact dezelfde sfeer weet over te brengen. De maps lijken zo één, twee, drie ook niet heel erg anders dan het vorige deel en in de units heb ik ook veel herkenning. Ik denk dat het Command & Conquer tijdperk zo’n beetje wel is afgesloten. Red Alert 3 sprong ook al niet zo heel spetterend uit het genre wat z’n twee voorgangers wel deden.
in de multiplayer zoomt de camera verder uit
ga ik zeker kopen als hij uit is.

ok,nu zijn ze wel heel erg geworden… komop zeg,population cap op C&C?!
ik mis echt die infantery units (soldaten dus). beetje teveel voertuigen das echt jammer verder lijkt het me een prima game.