Redeemer in UT 2003 demo

Het is een paar fans van Unreal Tournament 2003 gelukt om de Redeemer aan de praat te krijgen in de Unreal Tournament 2003 demo. Je moet daarvoor wel het bestand ‘user.ini’ aanpassen en je raakt er een wapen door kwijt, omdat je dat wapen vervangt door de Redeemer.

Zo moet het:
Zoek in user.ini de regel die begint met ‘Z=’ en maak daar het volgende van:

Z=set XWeapons.RocketLauncherPickup PickupMessage You got the Redeemer | set XWeapons.RocketLauncher FireModeClass Class’XWeapons.RedeemerFire’ | set XWeapons.RocketLauncherPickup StaticMesh StaticMesh’WeaponStaticMesh.RedeemerPickup’ | set XWeapons.RedeemerFire AmmoClass Class’XWeapons.RocketAmmo’ | set XWeapons.RocketLauncher Mesh SkeletalMesh’Weapons.Redeemer_1st’ | set XWeapons.RocketLauncher AttachmentClass Class’XWeapons.RedeemerAttachment’

Start nu de demo en druk gelijk op de Z-toets. Nu zijn als het goed is alle rocket launchers veranderd in Redeemers en alle rocket ammo is Redeemer ammo geworden.

Nog een paar weetjes:

  • De Ion cannon blijkt niet te gebruiken te zijn in de demo. Deze lijkt voor de demo totaal uitgeschakeld te zijn of in ieder geval niet goed af te vuren. Het effect kun je wel laten zien, maar het is dan ook slechts een effect.

  • De bulldog, een voertuig, is wel via een ‘summon’ op te roepen, maar deze explodeert gelijk zonder zich te laten zien.

  • Je kunt je eigen skelet zien, maar dat kost je wel een respawn: Ga in het Anubis-level in de toorts staan of gebruik in Citadel de poort naar het bovenste platform en ga een paar seconden in de poort waar je uitkwam staan.
Al deze dingen kun je, samen met een heleboel screenshots, terugvinden in deze forumpost.

Het is niet mogelijk om op dit bericht te reageren