George Andreas, werknemer bij Rare, vertelde Edge dat Peter Molyneux oorspronkelijk knoppen had gewild voor Kinect. De baas van Lionhead had dit destijds erg duidelijk gemaakt bij de projectleider van Kinect, Kudo Tsunoda, tot ze besloten dat knoppen toch niet nodig waren. Andreas had het volgende te melden:
“We were absolutely adamant that we needed a button, something with haptic feedback, that would initiate an action. It took a long time – we threw some prototypes together and then we saw you didn’t need one. We were very vocal to Kudo at the time, and Peter Molyneux was as well, that you needed something in your hand”Kinect laat spelers door middel van een camera zelf als controller fungeren. Microsoft’s nieuwste apparaat zal op 10 november in de Europese winkelschappen komen te liggen.
Gelukkig hebben ze het niet gedaan, hebben ze tenminste iets dat ze onderscheidt van de andere consoles…
Geluk dat ze het niet gedaan hebben. 😉
idd
Ja want je onderscheiden is natuurlijk belangrijker dan een werkend systeem :’)
toch vind ik stom dat niet hebben gedaan ze onderscheiden zich wel van de rest maar kwa hardcore game hebben ze nog 0,0 niks terwijl sony wel grote hardcore titels ondersteund met de move zoals killzone 3 soccom granturismo 5
o.o de eerste 4 posts zijn een beetje herhalend,maar ja.
lijk mij juist handig dat knoppe erbij.
mocht het toch niet helemaal werken (wat ik eerlijk gezegd wel verwacht..) hebben ze altijd nog knoppen..
kijk maar naar de Wii.. moet je voorstellen als zij GEEN knoppen hadden op hun controller. dan kon je bijna niks spelen.
Gekke Molynator ook altijd. 😆