THQ en Volition hebben laten weten dat de multiplayer van Red Faction: Guerrilla morgen onder handen wordt genomen. Men zal diverse tweaks doorvoeren die de multiplayer moeten verbeteren en onderaan dit bericht kun je lezen wat er allemaal in de planning staat voor de update van morgen.
Red Faction: Guerrilla, het derde deel in de Red Faction serie, is aangekondigd. Alweer keer je terug naar het geterraformde Mars om strijd te leveren tegen de Earth Defense Force. Dit keer vanuit het derde persoons perspectief en met een nieuw coversysteem bij de hand. Je mag het hoofdkwartier van de Earth Defence Force dus steen voor steen af gaan breken. Net zoals zijn voorgangers zal Red Faction: Guerilla weer bol staan van de explosieve actie en ook een uitgebreide, vernietigbare omgeving speelt weer een grote rol in deze shooter. Hiervoor heeft men een speciale technologie ontwikkeld om zeer destructief te kunnen spelen. De ontwikkeling is in handen van Volition, die eerder al verantwoordelijk was voor de originele Red Faction en meer recent Saints Row.
Wil je meer weten over Red Faction: Guerrilla? Lees dan ook eens onze review!
Red Faction: Guerrilla is inmiddels verschenen op de Xbox 360 en de PlayStation 3.
- 1. Disabling the following playlists:
– Bagman
– Large Team Mixer
– Big Boomers
– MLG Playlist
2. Adding Bagman and Capture The Flag modes to the Partial Recall playlist (Only viewable to those with the Multiplayer DLC Pack).
3. Adding DLC levels to Anarchy, Team Anarchy, and Team Objective playlists.
4. Team Bagman will now have non-DLC maps available in Matchmaking, but the DLC maps will maintain a higher priority.
5. Balance adjustments:
– Rail Driver will now have 12 max ammo instead of 24.
– Sniper Rifle will now have 8 max ammo instead of 12.
– Proximity Mines will now have 2 max ammo instead of 4.
– Heal Backpack will take longer to recharge.
– Vision Backpack will take longer to recharge and use fuel faster.
– Stealth Backpack will now use fuel faster.
– Firepower Backpack will now take longer to recharge.