Hoewel patch 1.13 nog niet zo gek lang geleden verscheen is daar nu alweer versie 1.14. Natuurlijk zijn er weer een aantal bugs en andere problemen opgelost. Ook zijn er weer de nodige dingen gewijzigd om de zaken om het spel nog meer in balans te brengen. Hier een lijstje met onder andere prijs- en effectwijzigingen voor de night elf undead en neutrale eenheden (aan de humans en orcs hoefde dus blijkbaar niets bijgeschaafd te worden):
* Undead
o Anti-magic Shell cost reduced to 100 from 150, and hit points absorbed reduced to 300 from 350.
* Night Elf
o Mana Flare area-of-effect damage radius reduced to 200 from 250.
* Neutral Units and Heroes
o Nerubian Webspinners now cost 200/35/3, up from 175/25/2.
o Stampede damage reduced from 80 per beast to 60 per beast.
o The Beastmaster bear’s Bash ability now stuns Heroes for 1 second instead of 2 seconds.
o Summoned Treants no longer give large gold bounties.
Nier iedereen zal blij zijn met de veranderingen (vooral night elf spelers niet denk ik), maar we zullen Blizzard moeten vertrouwen in deze veranderingen die zij nodig achten.