Gamersnet.nl

Todd Howard spreekt zich eindelijk uit over Fallout 76

Bethesda heeft geen gemakkelijk jaar achter de rug. De release van Fallout 76 was niet minder dan een drama en voor het eerst heeft Bethesda-icoon Todd Howard van zich laten horen. In een interview met IGN zegt de Game Director dat het team voor de lancering al wist dat de game geen hoge scores zou krijgen.

“We knew we were gonna have a lot of bumps. That’s a difficult development. We were ready for…a lot of those difficulties ended up on screen”

Toch heeft hij geen spijt van de beslissing om de game “onaf” te lanceren. Het gaat volgens hem niet over hoe een game lanceert, maar hoe een game uiteindelijk wordt. Daarbij vindt hij de game nu al veel beter dan hoe het lanceerde, mede dankzij de geweldige community.

“It’s not how you launch, it’s what it becomes,” and that the game has improved dramatically since launch. “It’s really turned around. It’s a fabulous game with an incredible community.”

De ontwikkelaar blijft dan ook druk bezig met het beter maken van Fallout 76. Wat denk jij van de staat van Fallout 76? Laat het ons vooral weten in de comments!