Bethesda schrijft dankbrief over Fallout 76; belooft verbetering

Vandaag werpt Bethesda Game Studios wederom een publiekelijk Fallout 76-statement op. Deden ze dat drie weken terug nog om zich alvast in te dekken voor beta-taferelen, blijkt het nu om een, iets minder voorzichtige, dankbetuiging te gaan.

Op onder meer Twitter en het officiële Bethesda blog geven de verantwoordelijken achter Fallout 76 gezamenlijk aan hoopvol en dankbaar te zijn ingesteld over de nieuwe, ietwat ongebruikelijk ingestoken Fallout-titel.

De ontwikkelstudio is dankbaar richting geheel Bethesda en ZeniMax voor de mogelijkheid iets nieuws te proberen, maar uiteraard ook de geëngageerde gamers, die gedurende de B.E.T.A. ook hun steentje bijdroegen bij het verbeteren van het eindproduct, aldus het onderstaande statement:

Enorm concreet is het niet, maar Bethesda heeft dus wél al wat grote verbetering voor Fallout 76 in de pijpleiding zitten. Deze zullen lang niet allemaal de releasedatum van 14 november halen, maar bij deze wordt ons wel een groter (op facties gebaseerd) PvP-gevoel, meer Vaults en een verbeterd C.A.M.P.-systeem beloofd.

Wat jij? In hoeverre denk jij dat Fallout 76 over twee dagen garant staat voor een plezierige Fallout-ervaring? Schroom vooral niet je mening over het aanstaande eindproduct te delen, of lees je verder in met (bijvoorbeeld) onze Fallout 76 preview van de B.E.T.A.-periode.

Falout 76 staat aanstaande 14 november alweer te verschijnen op Xbox One, PlayStation 4 en pc. Pre-orderaars op consoles kunnen veilig de beta-bestanden verwijderen, terwijl pc-gamers binnenkort voorzien worden van een patch die de B.E.T.A. omtovert tot het “eindproduct”.

  1.   
    Regge's avatar

    Heb de B.E.T.A. gespeeld op de xbox. Ik ben blij dat ik moet wachten op kerst voordat ik de game daadwerkelijk krijg:) kan bethesda nog even alle errors eruit patchen en kan ik straks zonder zorgen spelen 🙂

  2.   
    the ultimate gamer boss's avatar

    de sp weg laten is een grove fout

  3.   
    OnOwned's avatar

    @the ultimate gamer boss: Tsja het weglaten van een singleplayer in een multiplayer game, waarvan we al vanaf dag 1 wisten dat het een multiplayer game zou zijn……Het moet niet gekker worden

  4.   
    the ultimate gamer boss's avatar

    @OnOwned: ik vind het gewoon jammer ik vond het toen met fallout 4 wel tof gedaan hsd hier ook wel van willen genieten helaas gaan steeds meer games zo

  5.   
    Tom Kauwenberg's avatar

    @the ultimate gamer boss: Bethesda heeft zelf vanaf moment één onderstreept dat dit een uitstapje/experiment is, en niet een volwaardige nieuwe Fallout à la de rest van de franchise.

    Het zat ‘m ook een klein beetje in de titel (of we hebben gezamenlijk 71 Fallout-games gemist), maar het lijkt me vrij spuit elf dat Fallout 5 weer terugstuurt naar de kern van de franchise.

    En ja, vrijwel alle games streven nu eenmaal richting een meer online ecosysteem. Logisch ook. En toch blijven singleplayer-games altijd bestaan.

    Laat gewoon van je horen met je koopgedrag, en het komt vanzelf goed. Als je dan nog echt denkt dat singleplayer uit gaat sterven, zit je er gewoon grondig naast.