Gamersnet.nl

PlayStation weet het mooi te verpakken (of juist niet)

Stel, je koopt wat online via Wish of een andere low-budget webwinkel. Na 36 jaar wachten komt je pakketje aan uit China, helemaal verfomfaaid en naar de kloten. Je denkt “ach, als de inhoud maar oké is”, want je hebt er per slot van rekening drie-en-een-halve euro (incl. verzenden) voor betaald. Je maalt er niet om. Maar wat als dat pakketje je €100 heeft gekost?

Dan baal je wel iets harder, dunkt me. Daarom zijn er ook best wat jongelui die niet zo happy worden van PlayStation Direct, welke verantwoordelijk is voor het leveren van de Firefly Edition van The Last of Us Part 1. Het blijkt namelijk dat de inflatie ook hard in het verpakkingsbudget van PlayStation heeft gehakt. Want een beetje bubbelfolie aan de binnenkant van je envelopje, dat kost toch al gauw een duppie. En dat is toch al gauw… (effe rekenen)… een duizendste van je omzet.

Gelukkig is de service help desk van PlayStation niet de beroerdste en kan men daar dan ook vragen om een nieuwe doos, zoals Ainsley Bowden heeft gedaan. Vragen, niet krijgen, want die hebben ze namelijk geen extra. Wel krijg je misschien een 20% kortingscoupon, te besteden bij je volgende bestelling op PlayStation Direct*, welke misschien better verpakt gaat worden. Het zijn ook zulke gulle mensen bij PlayStation.

*PlayStation geeft geen garantie op de staat van je volgende bestelling