Call of Duty Black Ops: Cold War gespot op promotiemateriaal Doritos, inclusief mogelijke releasewindow

Het is bijna bizar hoe weinig Activision zelf te vertellen heeft over de 2020-versie van Call of Duty, maar gelukkig hebben we het internet nog. Nadat eerder al werd gesuggereerd dat we te maken gaan krijgen met een Black Ops-game die waarschijnlijk Cold War gaat heten of zich afspeelt tijdens de Koude Oorlog, lijkt promotiemateriaal van snackfabrikant Doritos het verlossende woord te hebben gegeven.

Zoals het wel vaker is voorgevallen met Call of Duty, lijkt Activision ook dit jaar dealtjes te sluiten wat betreft Double XP-codes bij aanschaf van een product. Het heeft er nu alle schijn van dat chipsmerk Doritos met de eer mag strijken, gezien anonieme bronnen al foto’s van het promotiemateriaal hebben verspreid. Op het Twitteraccount van TheGamingRevolution is de volgende post terug te vinden, waarin de naam Call of Duty Black Ops: Cold War pontificaal in beeld komt.

Dat je een jaar lang dubbele XP kunt winnen is allemaal leuk en aardig, maar in de kleine lettertjes staat iets wat veel interessanter is. De looptijd van de actie lijkt namelijk te verraden wanneer Call of Duty Black Ops: Cold War ongeveer op de markt komt, namelijk 5 oktober 2020. Helemaal zeker kunnen we daar natuurlijk nog niet van zijn, maar een andere reden voor de start van deze actie komt zo een-twee-drie niet bovendrijven.

Toch zijn er genoeg mensen die denken dat we eerder naar een release aan het einde van de maand oktober moeten denken, uitgaande van andere soortgelijke acties die Activision ooit op touw heeft gezet. Op 1 oktober 2019 organiseerde men in samenwerking met Doritos en Mountain Dew een Double XP-actie rondom Modern Warfare, welke uiteindelijk op 25 oktober verscheen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen geven, gebruik hiervoor de links bovenaan de pagina