Mortal Kombat 11: NetherRealm werkt aan betere progressie Towers of Time

Mortal Kombat 11 is pas enkele uren onder ons en de game is volgens Amador briljant. Zo kon je al lezen in onze bloederige Mortal Kombat 11 review. Een punt van kritiek uit de review is dat de balans qua progressie soms zoek is. Zeker in de nieuwe Towers of Time-modus kan het een extreme grind zijn om nieuwe en vaak unieke elementen vrij te spelen. Het gaat soms zo ver dat meerdere reviewers denken dat je snel geneigd bent om een “skip fight” token te kopen, wat toch niet de bedoeling kan zijn.
Ontwikkelaar NetherRealm laat weten dat men de kritieken heeft gehoord. Community manager Tyler Lansdown vertelde in een recente Kombat Kast livestream dat men werkt aan optimalisaties voor deze progressie. Zowel qua moeilijkheid als de beloningen die je kunt verdienen moet een en ander verbeterd gaan worden. Een nieuwe patch is volgens Lansdown niet nodig. De optimalisaties kunnen aan de server-zijde worden doorgevoerd.
Een specifieke planning voor deze aanpassingen werd nog niet gegeven, al heeft het wel de hoogste prioriteit bij NetherRealm. Zo snel mogelijk dus.

  1.   
    MaTriXX's avatar

    Ik speel het verhaal en ben blij dat ze tegenwoordig bij dit soort games een SP verhaal hebben (ook al is het voornamelijk filmpjes) met tussendoor de gevechten maar … I Love it.

    Geweldige game.