Netwerkproblemen Ziggo en Sea of Thieves lijken verholpen te zijn

Ziggo en Sea of Thieves lijken hun handelsroutes weer hervonden te hebben. Waar klanten van de internetprovider de afgelopen weken geen verbinding konden vinden met sommige spelservers van Microsoft door “Lavenderbeard” en “Strawberrybeard” foutmeldingen, lijkt de oorzaak inmiddels gevonden en geneutraliseerd te zijn. Alle Ziggo-piraten zijn weer welkom op zee.

Onduidelijk is precies waar het in de internetketen foutging, maar in mondjesmaat lijken de getroffen piraten weer terecht te kunnen in Sea of Thieves. Op het daarvoor bestemde forumtopic vraagt Ziggo spelers te controleren of de game weer functioneel is én of ze voor de zekerheid nog een laatste traceroute willen delen.

Ziggo’s fix van de problemen kwam gelukkig nog ver voor 30 april, waarop Sea of Thieves wederom wordt voorzien van een forse, gratis uitbreiding. Meer weten over waarom ervaren piraten die niet mogen missen? Lees dan ook onze Sea of Thieves Anniversary Update preview of bekijk ons interview met Rare over alle nieuwigheden.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen geven, gebruik hiervoor de links bovenaan de pagina