Over Fallout 76, Pokémon Let’s Go en Assassin’s Creed! | GamersNET Podcast #19

Normaliter schuiven voor de GamersNET Podcast een drietal presentatoren aan, maar in deze uitzondering zijn het enkel Salim en Tom die ons blokje audio bijwonen. Dat wil echter niet zeggen dat de aflevering kaler dan anders is, in tegendeel juist. Met tal van vroege E3 2018-onthullingen, hebben de heren deze week meer dan genoeg te bespreken…

Zo weiden onze presentatoren uitgebreid de aandacht aan drietal hoogtepunten van de afgelopen week. Wat kunnen we zoal verwachten van Fallout 76, na het horen van sterke geruchten over een multiplayer? Onze Salim en Tom speculeren over álle mogelijkheden rondom de post-apocalyptische titel.

Daarnaast werden ook Pokémon Let’s Go en zelfs Assassin’s Creed Odyssey uit de doeken gedaan. Beide games die iets compleet nieuws kunnen betekenen voor hun respectievelijke franchises, maar hoe gaan ze dat doen? Het tweetal houdt er maar niet over op…

Luister mee met deze enerverende aflevering (ook via iTunes of SoundCloud zelf) en vertel ons vooral hoe jij in zou haken in onze zinloze discussies:


Volg de GamersNET Podcast ook op iTunes of SoundCloud om altijd op de hoogte te blijven van de nieuwste afleveringen!

Meepraten en vragen stellen moedigen we evenals aan. Zeg je zegje dan wel met een berichtje richting [email protected] of bijvoorbeeld Twitter en wie weet, schuiven we volgende week aan voor jouw onderwerp of interessante vraag!

  1.   
    mattioza's avatar

    Het grappige is dat veel mensen bij release van Battlefield 4 zoiets hadden dat het een Battlefield 3,5 was. Maar het blijkt zich 4,5 jaar na datum nog altijd staande te houden. Heb zelf ook 170u in de Battlefield 4 multiplayer zitten, en ben/was er nog steeds slecht in. 😀 Maar wel leuk, misschien moet ik het nog eens oppakken als voorbereiding op Battlefield V. 🙂

  2.   
    Tom's avatar

    Battlefield 4 was inderdaad een beetje wat Battlefield 3 eigenlijk had moeten zijn qua schaal. Het is alleen zo ontiegelijk jammer dat de destructie van (nagenoeg) alles heeft moeten sneuvelen voor het wat schrale Destruction 2.0-systeem.

    Dan zie ik liever wat Bad Company 2-invloeden in het level design en het ‘gewicht’ van je acties. Met een tank gewoon door een friggin’ huis heen scheuren, is immers vetter dan één vast ding op de kaart omverwerpen.

  3.   
    mattioza's avatar

    Tom schreef, "Battlefield 4 was inderdaad een beetje wat Battlefield 3 eigenlijk had moeten zijn qua schaal. Het is alleen zo ontiegelijk jammer dat de destructie van (nagenoeg) alles heeft moeten sneuvelen voor het wat schrale Destruction 2.0-systeem.
    Dan zie ik liever wat Bad Company 2-invloeden in het level design en het ‘gewicht’ van je acties. Met een tank gewoon door een friggin’ huis heen scheuren, is immers vetter dan één vast ding op de kaart omverwerpen. "

    Ik snap zeker je punt. Maar volgens mij ligt dat ook aan het feit dat de meeste maps er zich minder toe leenden. In vele maps van Battlefield 4 waren heel wat torenhoge (flat)gebouwen/constructies. Ik denk/hoop dat de setting van Battlefield V hiervoor terug beter geschikt zal zijn, met veel kleinere/lagere gebouwen, als ze dit (meer) terug willen brengen naar Battlefield.

  4.   
    Tom's avatar

    Daar lijkt het inderdaad op. Lage huisjes in weilanden, misschien een rijtjescomplex of een boerenschuur hier en daar. Ik zie dat wel zitten, als het inderdaad leidt tot destructie, en daar lijkt DICE zich wel toe te zetten. Hoopvol duimend, hier.

  5.   
    fantasyfreak's avatar

    We moeten gewoon massadestructie. Zowel kleine huisjes als (met wat meer moeite) de grotere gebouwen. Dat zou tof zijn als alles plat kan.

    Maar ja ik hoop ook dat het zoals Bad Company weer terug komt. Ik vond die games super vet en dan is het inderdaad een tegenvaller als je opeens maar heel weinig kunt slopen.