Screenshots Fallout 4 gemaakt op ultra settings

Fallout 4 verschijnt pas over een week, maar de wereldwijde pers is er al even mee bezig en er worden dus behoorlijk wat details gelekt. Zo zijn de perks al bekend, staat de muziek al online en ook nieuwe screenshots die gemaakt zijn op een pc met ultra settings.

NeoGAF-gebruiker RoboPlato liet meer dan tien screenshots vrij die gemaakt zijn met een Intel Core i7 en een GeForce GTX 970. Bekijk onderstaande plaatjes eens goed. Ziet het er heerlijk uit of hadden jullie er meer van verwacht?

Fallout 4 verschijnt op 10 november voor de PlayStation 4, Xbox One en pc.

[SCREENSHOTS]

  1.   
    DutchGamer-W-'s avatar

    Bij deze een interesante off(on)topic vraagje van mij als het toch gaat om de grafiche krachten van Fallout 4. 🙂

    We weten allemaal dat er mods komen, en nu voor het eerst is er ook mod support voor de console’s, (wie had dat gedacht) dus de Playstation 4 & Xbox One.
    En zeer waarschijnelijk (net als The Elder Scrolls Skyrim) komt er vast ook een mod die de grafiche pracht van Fallout 4 voor op de PC flink omhoog gaat krikken, want we hebben allemaal gezien van hoe mooi Skyrm kan zijn met mods (Qua uiterlijk dan)

    Is dit ook het geval voor de consoles?! Of ik kan nog beter de vraag stellen, is het mogelijk? Mede omdat de consoles een limiet hebben van hoe ver je ze kan pushen, en belangrijker dat het niet ten kosten gaat van de framerate als er veel meer kracht word gebruikt voor de Graphics mod voor de consoles. 8)

  2.   
    Mandamo's avatar

    Ik gok dat de console mods vooral uit reskins gaan bestaan die op geen enkele wijze de performance aantasten. En aangezien veel mods dat wel doen verwacht ik niet echt veel mods voor de consoles.

  3.   
    BearsRidingTanks's avatar

    Dat zal voornamelijk aan de manier waarop mods voor peasant’s zal worden gecontroleerd door bethesda en of Microsoft / Sony

  4.   
    Moodey's avatar

    Ach ja, als console gamer heb ik tenminste geen waarschuwingen nodig als er virussen in een mod zitten. (aangezien het al een fanboy topic is.)

  5.   
    Sa.'s avatar

    Ik denk dat de mods een beetje a la MineCraft worden vrijgegeven. Ik weet het, op console heb je geen MC mods, maar je hebt wel texture packs en skins. Die ook een soort mods zijn. Die moet je op console kopen via micro-transactions. Misschien dat de fallout 4 mods wel gratis worden, maar ze worden zeker goed gecontroleerd en alleen de grootste mods halen het bij console. Ik denk dat grafische mods hier niet onder vallen. 😉

  6.   
    Alfa Warrior's avatar

    ”DutchGamer-W-“ schreef, "
    Is dit ook het geval voor de consoles?!"

    99% kans van niet, niet zozeer omdat de consoles al in 2012 out-dated waren maar vooral omdat de kans zeer groot is dat “Mods” voor de consoles alleen maar First-Party software mogen gebruiken, ENB voor Skyrim is extra software, iets dat niet geïnstalleerd kan worden op een console. De 4k HD Pack is third party textures (bijvoorbeeld) maakt gebruik van third party textures, wat Microsoft / Sony’s beleid hier op is weet ik niet maar verwacht geen wonderen op grafisch gebied. Wat je wel kunt verwachten is meer quests, locaties en armor / wapens en wellicht zelfs extra mogelijkheden om huizen te bouwen.

  7.   
    Noice!'s avatar

    Ik ben echt bang dat deze Fallout te veel leunt op het verleden, de gelekte beelden doen dit tenminste wel vermoeden. Voor de die hard fan zal dit misschien klinken als een droom, maar als je al 225+ uur in FO3 en NV hebt zitten zoals ik, dan zou wat afwisseling ook niet verkeerd zijn. Ik krijg zo’n gevoel dat het de eerste 20 uur een feest der herkenning wordt, maar dat ik er daarna heel snel op uitgekeken ben. Laten we maar hopen dat het ons genoeg zal verrassen!

  8.   
    Puddingboom's avatar

    ach, ik kan het toch niet op ultra draaien 😳

  9.   
    AtomicDogg's avatar

    Voor Elder Scrolls 6 moeten ze echt aan een nieuwe engine beginnen.

  10.   
    Overload14's avatar

    sdfl schreef, "Ik denk dat de mods een beetje a la MineCraft worden vrijgegeven. Ik weet het, op console heb je geen MC mods, maar je hebt wel texture packs en skins. Die ook een soort mods zijn. Die moet je op console kopen via micro-transactions. Misschien dat de fallout 4 mods wel gratis worden, maar ze worden zeker goed gecontroleerd en alleen de grootste mods halen het bij console. Ik denk dat grafische mods hier niet onder vallen. 😉 "

    Zoals jij al zegt worden de mods goed gecontroleert maar ik had ook ergens gehoord dat ze bij de consoles er zeker ook op gingen letten dat het niet “gamebrekend” is. Als je op de Pc je spel zogezegd verkloot door teveel mods kan het nog altijd ongedaan worden. Maar dit zal op de Ps4 en Xbox waarschijnlijk toch wat ernstigere gevolgen hebben.

  11.   
    Nuffsaid's avatar

    Ik vind het er voor een moderne game van een bekende studio nogal beetje pauper uit zien.
    Zeker ga ik ‘m spelen, ben echt een groot fan van de Fallout serie maar dat veranderd niks aan het feit dat het er nogal gedateerd uit ziet.

    Ik zal het maar moeten doen met deze graphics op ultra settings en vooral van de gameplay erg gaan genieten (wat ongetwijfeld goed zal komen).

  12.   
    H4RDSTYLE's avatar

    Ziet er grafisch voor ultra settings niet echt geweldig uit. 🙁

    Ik haal de game hoe dan ook. Heb er echt zin in. Hopelijk zitten er niet te veel bugs in die quest progressie verhinderen .

  13.   
    Artyom_'s avatar

    Om heel eerlijk te zijn is dit niet goed voor een Ultra setting. Als het echt op een GTX970 + Core i7 wordt gedraaid, dan denk ik maar aan 1 ding: ”matige console port” 😉