Skyrim bugs moeten de Fallout 4-ervaring beter maken

Een open wereld met een enorme omvang is gegarandeerd het speelterrein voor diverse bugs. Denk aan games als The Witcher 3, Grand Theft Auto V en natuurlijk The Elder Scrolls V: Skyrim. De laatste game van Bethesda had te maken met flink wat fouten en daar moet Fallout 4 alleen maar beter van worden.

Van fouten leer je namelijk, zo is de uitleg van Todd Howard, de game director bij Bethesda. Hoewel de problemen nooit tot nul gereduceerd kunnen worden, is het team wel een stuk vaardiger geworden in het voorkomen daarvan. Een leerschool die de komende grote titel van Bethesda alleen maar beter moet maken:

All of the updates we did on Skyrim, and all of the DLC – once we sorted [the bugs out] we had a different process for how we checked the content out.

There will always be some problems. I think we’ve gotten way better there. For us, [the player’s] saved game is the number one thing. If the game crashes that’s bad, but it is nowhere near as bad as someone’s saved game being hosed. That’s our scenario that we will do anything and everything to avoid. We made a lot of progress given how Skyrim went, but we did it during Skyrim. This just builds on that.

Fallout 3 was ook bepaald niet gladgestreken en het is te hopen dat de ervaring uit het verleden zorgt voor een soepele release. We weten het over dik vier maanden.

  1.   
    Beukaapje's avatar

    Gelukkig komen er middels MOD ook altijd zeer nuttige patches uit welke door de ontwikkelaars of vergeten worden of als niet belangrijk worden beschouwen.

  2.   
    StroopKonijn's avatar

    we gaan het zien