Het mobiele Fallout Shelter dook op tijdens de Bethesda-persconferentie van de afgelopen E3. Slechts een deel van de aanwezigen kon enthousiast raken door de mobiele Vault-manager omdat deze momenteel alleen op iOS-apparaten te spelen is.
Android-bellers en -tabletgebruikers kunnen binnenkort echter ook gewoon met hun eigen Vault aan de slag omdat Bethesda zijn best doet om deze versie beschikbaar te krijgen. Het wachten zal nog wel enkele maanden duren, maar dan kan echt iedereen zijn eigen Vault beheren.
Yes, we’re also working on Fallout Shelter for Android. Hopefully out in a few months.
Heb jij al een mooie Vault onder de vingers of moet je nog die ‘enkele maanden’ wachten op de Android- of zelfs Windows-versie van Fallout Shelter?
Ik speel nu de iPhone versie maar snap er niet veel van, mijn bewoners zijn op een of andere manier altijd chagrijnig
Geweldige game, maar erg tijdrovend. Vooral als je er 3 tegelijk beheert hehe.
Ik ben met Vault 666 bezig!
Vindt het wel een leuke game, ben er alleen heel slecht in… had een ‘cockroach investation’…. iedereen is dood.
zever, het is al lang klaar voor op android, maar ze moeten wachten van apple. Omdat die hun geholpen hebben bij de development
duurt lang!
Maanden?! Ik heb hem op me iPad, wat een grappig spel. Leuk om af en toe te spelen.
Volgens mij ligt het toch wat anders. De developers hebben een keer gezegd dat ze helemaal gek waren op de iPhone toen die voor het eerst uitkwam. Dit zou een soort bedankje naar Apple zijn.
Fault 100 63 dwellers 1 minigun 19-23 damage
Fault 171 43 dwellers En komen constant voedsel te kort
Het is een leuk simpel spelletje.. maar ik mis de uitdaging zit nu op 50+ dwellers en er zijn niet echt leuke dingen die ik kan vrij spelen wel jammer maar voor de rest erg vermakelijk
Hue hue hue, wie heeft er nog meet een vault van de duivel zoals in die screenshot?
Toffe game, ik heb ondertussen rond de 25 dwellers. 🙂
Jij ook dus? Ik kon het niet laten. 😆
Bethesda moet ook denken: laten we 100 man 5 jaar werken aan een nieuwe Fallout waar je er minimaal 10 miljoen van moet verkopen alvorens er sprake is van een financieel succesje, en dan komt daar zo’n mobiele game waar ze met z’n 10en aan hebben gewerkt in april en mei en die haalt elke dag 1 miljoentje of wat binnen.
Ik ben zo bang dat die uitgevers er dadelijk mee kappen en gewoon mobile gaan. Misschien zien ze een consolegame nog als investering in het merk, waar ook de mobiele games van kunnen profiteren, maar met deze verschillen in opbrengsten kan het huidige verdienmodel op de consolemarkt nooit lang houdbaar zijn. We zeuren vaak over DLC, micro transacties en season passes, ik niet minder dan de volgende, maar als je er over nadenkt is het haast niet te vermijden… Tegen mobile gaming is gewoon niet op te boksen zonder die nieuwe manieren om ons geld uit de zak te kloppen.