Patch 1.03 van Bloodborne verkort laadtijden

Vandaag is er een nieuwe patch verschenen voor de PlayStation 4-exclusive Bloodborne. Met deze update, nummer 1.03, wordt niet alleen het nodige aantal bugs de wereld uit geholpen, maar ook heeft ontwikkelaar From Software een veelgehoord probleem aangepakt. De laadtijden in Bloodborne kunnen namelijk tergend lang zijn en daar moet nu verandering in komen. Met patch 1.03 moeten de laadtijden, afhankelijk van de situatie, namelijk vijf tot vijftien seconden korter zijn.

Andere verbeteringen die deze 250MB grote patch met zich meebrengt, zie je hieronder:

Title Update 1.03 main changes
-Reduced loading times (approx. 5-15 seconds; may vary by circumstance)
-Fixed bug that left certain lifts and elevators inoperable
-Fixed bug that resulted in bosses becoming immobilized
-Fixed bug that left players unable to advance NPC events during multi-play
-When the PS4 is put into Rest Mode during online play, the game will now return to the main title screen upon resuming play. This will resolve matchmaking issues related to Suspend/Resume.
-Other various bug fixes

  1.   
    Thijs.'s avatar

    mooie patchnotes vooral om te lezen dat het 5 tot 15 seconden verschilt met laden. Top!

  2.   
    BearsRidingTanks's avatar

    En ipv een zwart scherm met bloodborne is het laadscherm nu items descriptions die langs komen. Hebie wat te lezen tijdens het korter wachten