Microsoft promoot Destiny op ludieke wijze met ‘Destiny Fragrance’

Wat doe je als je concurrent (Sony) een exclusieve marketingdeal heeft gesloten voor één van de meest gehypte titels (Destiny) van dit jaar? Dan kan je de release van deze game natuurlijk stilletjes voorbij laten gaan, maar je kan ook kiezen voor een marketingtechniek waar ‘een luchtje aanzit’. Letterlijk, wel te verstaan, want Microsoft promoot de Xbox One-versie van Destiny stiekem toch op ludieke wijze met ’Destiny Fragrance’.

Gamers die hoopten dat Microsoft daadwerkelijk een luchtje zou lanceren die zou ruiken naar het bloed, zweet en tranen die we vinden op het slagveld van Destiny, moeten we teleurstellen. Het Destiny Fragrance wordt niet daadwerkelijk gelanceerd door Microsoft en als je niet naar je eigen lichaamssappen wilt ruiken, zul je dus nog steeds je toevlucht moeten nemen tot een eau de cologne van Hugo Boss, Giorgio Armani of Davidoff.

Destiny verschijnt op 9 september voor PlayStation 3, PlayStation 4 én dus ook voor Xbox 360 en Xbox One.

  1.   
    Sam12-45_'s avatar

    Ik heb nog nooit gezien dat er een luchtje voor een game word gemaakt.

  2.   
    DenXD's avatar

    Misschien wel een leuke idee als extraatje voor een collectors edition?

  3.   
    Thijs.'s avatar

    Beetje zielig dit xd

  4.   
    Dannytjuh's avatar

    ‘Thing is, we didn’t have permission to run adverts for the game.
    So we didn’t.’
    Dus… waarom maken ze reclame? Ja het is grappig enzo maar Microsoft mag geen reclame maken en dan doen ze het toch?

  5.   
    gamepower's avatar

    mooie campagne, maar mocht ik MS zijn zou ik zoveel niet aan de game investeren! ik heb de beta versie gespeeld en dit geeft mij bijlange niet overtuigd, in tegendeel ik ga niet mee met de hype!
    MS geeft excl titels genoeg om over Destiny te komen, en zeker hoe ik vanmorgen zelf gezien heb in de plaatselijke GM store hoe snel de xbox one de deur uitging! damm ik stond versteld!!

  6.   
    OnOwned's avatar

    Alleen al het feit dat Xbox1 op de release dag nog fysiek gekocht kan worden in winkels is geen goed teken als je het vergelijkt met de ps4. On Topic: Die fragrance reclame is beetje lame en snap hem ook gewoon niet.