Over muren rennen wellicht als nieuwe move in Assassin’s Creed: Unity

Fans van Prince of Persia kunnen wellicht vrolijk juichen, want het horizontaal tegen muren lopen maak misschien een opwachting in Assassin’s Creed: Unity. Zo liet de professionele parkour-acrobaat Jesse La Flair weten in een reactie op zijn YouTube-video.

In de video laat La Flair wat van zijn kunsten zien door tegen muren op te lopen 谩 la Prince of Persia. Later reageerde hij op dezelfde video met:

What if I told you I may or may not have worked on the NEXT AC and they may or may not have added the ability to Horizontal Wall Run in the game…
Het statement komt natuurlijk van een wat informele bron (sorry La Flair, je kan wel een aardig beetje parkouren), en vooralsnog heeft ook Ubisoft nog geen uitspraak gedaan over een dergelijke functie. We nemen het gerucht dus nog even met een korreltje zout, maar wie weet zou het waar kunnen zijn en breidt Ubisoft daadwerkelijk het acrobatische arsenaal van de Assassins uit.

  1.   
    Daniel Z's avatar

    Zou wel awesome zijn, als het maar een beetje realistisch blijft en ze het niet verwerken zoals in Prince of Persia of Titanfall.

  2.   
    LightFasher's avatar

    Van mij mogen ze, maar in AC hoop ik ook dat het niet van die lange wandelingen worden zoals in PoP.

  3.   
    Sa.'s avatar

    Lijkt me opsich een leuke toevoeging. Het “parkour up

  4.   
    Connorkill's avatar

    Daniel Z schreef, "Zou wel awesome zijn, als het maar een beetje realistisch blijft en ze het niet verwerken zoals in Prince of Persia of Titanfall."

    Voor realisme ben je tuurlijk bij ac niet op het juiste adres, in black flag springt onze edward met gemak 8 meter ver 馃槈

  5.   
    LightFasher's avatar

    Wellicht zijn deze moves ook geregistreerd voor een nieuwe PoP驴? :D:D:D:D:D:D:D:D:D

  6.   
    Hillianii's avatar

    nice maar.. ik verwacht natuurlijk veel meer vernieuwingen h茅 馃槢

  7.   
    Daan's avatar

    Lijkt me best gaaf, mits ze het tof en nog enigszins “realistisch” uitwerken.

  8.   
    GamerJaime's avatar

    Daan schreef, "Lijkt me best gaaf, mits ze het tof en nog enigszins “realistisch” uitwerken."

    Eens maar ik vind dit ook best realistisch en vreemd dat ze dat nog niet eerder in een AC game gedaan hebben. Niet iedere Assassin beweegt hetzelfde. Dus het zou alleen maar logisch zijn als de Assassin uit Unity wat beter is in parcour dan bijvoorbeeld Edward, Connor, Ezio of Altair.

    Wat dat betreft mag deze franchise zich ook nog wel iets beter ontwikkelen.

    Al moet ik wel toegeven dat ze bij Connor al wel wat beter naar zijn bewegingen gekeken hebben. Black Flag heb ik nog niet gespeeld.

  9.   
    Daniel Z's avatar

    Connorkill schreef, "

    ”Daniel Z” schreef, "Zou wel awesome zijn, als het maar een beetje realistisch blijft en ze het niet verwerken zoals in Prince of Persia of Titanfall."

    Voor realisme ben je tuurlijk bij ac niet op het juiste adres, in black flag springt onze edward met gemak 8 meter ver 馃槈 "

    Klopt, maar in Prince of Persia oogt het nog net iets ongeloofwaardiger.