Patch PlayStation 4-versie Call of Duty: Ghosts weegt 1,7GB

De PlayStation 4-versie van Call of Duty: Ghosts heeft een nieuwe patch gekregen die vrij groot is. Deze update zal zorgen voor meer stabiliteit in de multiplayer en kost je 1,7GB aan ruimte. Het repareert ook een crash die je niet verder liet komen dan het startscherm, als je de Onslaught DLC aan het downloaden was voordat je Ghosts opstartte.

Unfortunately we don’t have information on why the patches are the sizes that they are. All patches, and patch notes are released by the studio, Infinity Ward. We apologize you’ve had to download so many files lately, multiplayer on Ghosts is one of the most popular features in the game, the development studio releases updates to help improve its performance.
Activision heeft zelf geen idee waarom de patch zo groot is. De updates worden verstrekt door ontwikkelaar Infinity Ward, dus Activision verontschuldigt zich dat gamers zoveel moeten downloaden de laatste tijd. De multiplayer is echter populair, dus het is nodig om de prestaties van de game te vergroten.
  • Fixed a crash that could occur at the start screen, if you started downloading Onslaught before launching the game.

  1.   
    Eichmann's avatar

    Toch maar een 1T SSD er in pleuren , aangezien met 6 games de helft van de huidige 500GB schijf al in gebruik is.
    Met zulke zware patches en DLC’s is straks mijn COD geen 40 GB maar aan het einde van het jaar 80 GB.

  2.   
    ShadyXL's avatar

    Eichmann schreef, "Toch maar een 1T SSD er in pleuren , aangezien met 6 games de helft van de huidige 500GB schijf al in gebruik is.
    Met zulke zware patches en DLC’s is straks mijn COD geen 40 GB maar aan het einde van het jaar 80 GB.
    "

    En als dat te duur is kun je voor een SSHD gaan ^^

    1,7GB is vrij groot. Ik denk dat er daar stiekem gewoon nieuwe content in zit, want anders verwacht ik dat het gewoon echt vrij grote veranderingen zijn (of veel).