Gamersnet.nl

Sledgehammer’s Call of Duty grote visuele stap op Ghosts

Vorige week werd duidelijk dat uitgever Activision zou gaan kiezen voor een driejarige ontwikkelcyclus voor Call of Duty, dus dat moest betekenen dat er een derde studio werd aangesteld. En dat klopte, want naast Infinity Ward en Treyarch is Sledgehammer Games de derde studio die een Call of Duty-titel gaat afleveren.

Internally people are excited for it. It is supposedly a pretty big jump over ghosts graphically.
Sledgehammer is de eerste studio die met een volwaardige next-gen versie van een Call of Duty komt, aangezien Ghosts cross-platform was ontwikkeld. Nu zeggen insiders dat de nieuwe Call of Duty, die dit jaar verschijnt, een grote visuele stap is in de serie en dat er een groot verschil te zien is in vergelijking met Call of Duty: Ghosts.
Sledgehammer has been given an extra year to make the unannounced Call of Duty title, as part of Activision’s new thee-year, three developer cycle.
Niet heel vreemd, vooral omdat Activision heeft aangegeven dat de PlayStation 4 en Xbox One centraal staan bij de ontwikkeling van de game. Daarnaast heeft Sledgehammer als eerste drie jaar de tijd om een Call of Duty af te leveren.

Verwachten jullie grafisch veel van de nieuwe Call of Duty?