De afgelopen weken komt Battlefield 4 geregeld in het nieuws voorbij. Het gaat hier echter veelal over de vele bugs die de multiplayer bij tijd en wijle tijd ondermaats doet presteren op zowel de pc als de consoles. Vandaag heeft DICE een onaangekondigde patch voor de pc afgeleverd die het aantal client crashes moet gaan terugbrengen.
Naast het verhelpen van de client crashes zouden admins nu in staat moeten zijn om volle servers te kunnen betreden. Of er een soortgelijke patch voor de consoleversies van de game gaat verschijnen is nog niet bekend. Hieronder vind je de verdere details van de patch:
Fixed one of the most frequently occurring client crashes Fixed broken collision on containers with open doors. The bug previously made grenades bounce back even though the doors were open Fixed a bug in Defuse mode where defenders could win the round by killing all the attackers without disarming the bomb, if the bomb was disarmed in the previous round Miscellaneous stability fixes further reducing the number of client crashes Fixed side gunner jitter when aiming in attack boats & transport helicopters Fixed some instances of frame rate drops when shooting at large Levolution objects after they have been destroyed (like the radar dish on Rogue Transmission) Fixed broken aiming for passengers on the China Rising dirt bike Fixed a bug where the sound when capturing a flag was not playing correctly Removed a bug that would double save during MP round transition and SP level transition. This fix will reduce the occurrence of corrupted save files.
Het heeft wel mooi geholpen, paar uur zonder crashes kunnen spelen. Voor de update had ik elke match wel een crash.. 😀
Siege of Shanghai werk nog steeds niet, ik was van plan om Premium te kopen maar daar wacht ik nog wel even mee.
ik had voor de patch af en toe is een crash gelukkig niks storends.
maar hopelijk is dat nu ook opgelost 🙂