Team Fortress 2 update verbetert Doomsday map

Team Fortress 2, de free-to-play shooter van Valve, heeft er vanaf vandaag weer een update bij gekregen. De update zal ervoor zorgen dat de Doomsday map een tikkeltje gebalanceerder zal spelen en er verdwijnt een bepaalde exploit. De volledige changelog ziet er zo uit:


  • Added sd_doomsday to the mapcycle files
  • Fixed exploit that allowed Beggar’s Bazooka to indefinitely hold rockets in the chamber without misfiring
  • Fixed hatless hats not not-drawing correctly
  • Fixed bugs with The Hitman’s HeatmakerFixed missing DX8 particle effects
  • Headshot kills now properly decapitate
  • Bodyshot damage penalty is properly applied
  • Fixed sound issues while in focus
  • Fixed seeing through Sniper fences in 2Fort when using Pyrovision
  • Fixed the second style for the Robot Chicken hat
  • Teddy Roosebelt can now get assist credits

  • Updated sd_doomsday:
    * Players can now fall into the launch pad after the rocket lifts off
    * Optimized some prop_dynamics to reduce server hitching
    * Engineers can no longer build teleporters behind the spawn
    * Players will no longer get pushed through the terrain if the elevator falls on them
    * Death pits now kill dead ringer Spies
    * Lowered the frequency of announcer lines
De update, zoals we gewend zijn, zal automatisch beginnen met downloaden zodra je Steam opstart. Heb je de game nog niet? Geen nood, want Team Fortress 2 is geheel gratis te verkrijgen via deze link. Wat vinden jullie van de Doomsday map?

  1.   
    lassieman's avatar

    Ik vind zelf TF2 niet heel geweldig, maar leuk voor degenen die wel spelen.