Capcom: Resident’s Evil 6 A.I. net zo goed als menselijke speler

Het lijkt erop dat Capcom, ondanks alle recente kritiek rondom on-disc DLC, toch naar haar fans luistert. Dit blijkt uit een interview met Eiichiro Sasaki, director van Resident Evil 6. Vele klachten volgden na de release van Resident Evil 5, want de ervaring was volgens vele spelers compleet anders nadat een menselijke medespeler de game verliet en de computer je partner overnam. De A.I. bleek lomp, dom en wist voor veel ergernissen te zorgen. Echter, als we meneer Sasaki mogen geloven, gaat dit absoluut niet voorkomen in Resident Evil 6.

Zo meldt de beste man het volgende:

Unless the other player was so bad, you won’t notice that the other player has left your game.
Een grote uitspraak, maar het valt te bezien of Eiichiro zijn woorden na kan komen. Het is echter een nobel streven en zou de singleplayer ervaring een stukje hoger weten te tillen.

Denken jullie dat het team achter Resident Evil 6 deze belofte na kan komen?

  1.   
    Verluci's avatar

    Bitch please, Chess Titans voor windows;)
    die AI is veel slimmer!

  2.   
    DutchGamer-W-'s avatar

    ”coen254″ schreef, "Bitch please, Chess Titans voor windows;)
    die AI is veel slimmer!"

    rofl :’)

    De AI in Resident Evil 5 was ook inderdaad niet zo erg slim, en dan heb ik het over jou
    Sheva Alomar. Dus hopen maar dat wat hij zegt het ook echt zo is huh.
    Al mogen de Zombies van mij helemaal breindood zijn. 😛

  3.   
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Maar dit word een topper (Y)