Motion controls moeten losstaan van de hoofdervaring, aldus Irrational Games

Tijdens een interview met Official Xbox Magazine wist Ken Levine, mede-oprichter van Irrational Games, verantwoordelijk voor Bioshock, te vertellen dat motion controls los moeten staan van de hoofdervaring. Volgens de beste man moet je de werkende elementen behouden en de niet-werkende elementen elimineren.

Any experience that sits in the realm of motion play needs to be kept separate from the main experience. It needs to be firewalled off so that if this experiment isn’t for you, or doesn’t turn out to be all that great, you just ignore it.
Hiermee doelt Levine wellicht op de PlayStation 3-versie van het aankomende Bioshock: Infinite, die gebruik zal maken van de PlayStation Move. Anderzijds kan hiermee eveneens de Bioshock-game voor de PlayStation Vita bedoeld worden, die bevestigd is op de afgelopen E3.

  1.   
    soldierarjan's avatar

    motion controls zijn bij meeste game toch toevoeging het hoeft toch niet.

  2.   
    MelvinK's avatar

    ik hoop het wel , speel het liefst met een controller dan motion controls