Gamersnet.nl

inFAMOUS-spelers worden beloond in sequel

inFAMOUS draaide grotendeels om jouw keuzes. Wilde je de held uithangen en de stad redden van de ondergang, of koos je voor het slechte pad en probeerde je waar mogelijk dood en verderf te zaaien? inFAMOUS 2 zal nog uitgebreider worden qua keuzemogelijkheden en Sucker Punch gaf eerder al aan dat de door jou gemaakte keuzes in het eerste deel invloed zullen hebben op de start van inFAMOUS 2. Zojuist onthulde de ontwikkelaar op welke manier, en al is het waarschijnlijk niet zo drastisch als je had gehoopt, de keuzes die je maakte (en dus de trofeeën die je behaalde) in de originele inFAMOUS zullen je voordelen opleveren in de sequel.

Zodra je het spel voor de eerste keer opstart zal je worden gevraagd of je de trophies uit de eerste inFAMOUS wilt importeren. Stem je hiermee in, dan kun je de volgende beloningen verwachten:

Have good or evil Trophies from Infamous: Start Infamous 2 at level 1 good karma or level 1 evil karma.

Infamous Trophy for 25 percent of the Blast Shards: Free energy core in Infamous 2.

Infamous Trophy for 50 percent of the Blast Shards: Two free energy cores.

Finished Infamous with any karma standing on any difficulty: 1,000 bonus XP for Infamous 2.

Specific Trophies for Specific Infamous decisions: Reflect side missions, Dead Drops and dialog variety in Infamous 2.

Geen schokkende plottwists dus, maar wel leuke bonussen die je al aan het begin van de game een klein voordeel opleveren. inFAMOUS 2 staat gepland voor een release op 8 juni.