Bewegen en schieten tegelijkertijd eindelijk mogelijk in Resident Evil: The Mercenaries 3D

Jarenlang wordt er al geklaagd door spelers dat het in de Resident Evil-serie niet mogelijk was om al bewegende te schieten op vijanden. Capcom heeft vandaag bekendgemaakt eindelijk de wens van deze spelers in vervulling te laten komen, want in Resident Evil: The Mercenaries 3D zal dit eindelijk mogelijk worden.

Momenteel zijn er twee 3DS-delen van de Resident Evil-serie in productie, waarvan The Mercenaries al voor 70% af is en het andere deel, genaamd Revelations op 30% in het ontwikkelproces zit. Het is niet bekend of Revelations ook spelers toe zal staan om tegelijkertijd te bewegen en te schieten. Of fans deze nieuwe feature echter zullen waarderen zullen we nog moeten afwachten.

  1.   
    killingdj0's avatar

    eindelijk wat nieuws over deze game

  2.   
    GameAC's avatar

    Dan is het ook geen Resident Evil meer.

  3.   
    LuukiV's avatar

    Dope shit! Ik hoop alleen dat je de Resident Evil feeling houd.

  4.   
    reflex166's avatar

    LuukiV schreef, "
    Dope shit! Ik hoop alleen dat je de Resident Evil feeling houd."

    ja presies anders is het saai

  5.   
    N360Gamer's avatar

    GameAC schreef, "Dan is het ook geen Resident Evil meer."

    Stel je niet zo aan zeg, dat is toch niet het enigste kenmerk/feature van Resident Evil?
    Sterker nog, dit zou de gameplay zelfs soepeler, actievoller en sneller kunnen maken!
    Niet gelijk zo negatief denken :p

  6.   
    GameAC's avatar

    N360Gamer schreef, "actievoller en sneller kunnen maken!"

    Oftwel, geen Resident Evil meer.

  7.   
    Mr Bruut's avatar

    GameAC schreef, "

    ”N360Gamer” schreef, "actievoller en sneller kunnen maken!"

    Oftwel, geen Resident Evil meer. "

    juist ja, gewoon lekker chill 😀