Capcom: Moeilijkheidsgraad Dead Rising 2 beter in balans

Keiji Inafune, productiebaas bij Capcom, heeft laten weten dat men de moeilijkheidsgraad in Dead Rising 2 verbeterd heeft ten opzichte van het origineel. Toch zal je, net als in de eerste game, wel eens stukken tegen gaan komen die gewoon heel erg moeilijk zijn. De balans zal over het algemeen wel beter zijn, zo vertelde Inafune:

    “You’re going to need support network, whether it’s people on the internet or whether it’s a friend playing [online] co-op. You’re going to need some kind of support because it is going to be a difficult game.”

De moeilijkheidsgraad is niet het enige dat anders is in dit tweede deel. Hoofdpersoon Frank West uit Dead Rising is immers vervangen door nieuwkomer Chuck Greene, een ruige, stoere, bikkelharde kerel die volgens Capcom beter aansluit bij de westerse markt.

  1.   
    craz's avatar

    Ze kunnen beter doen dat je kan kiezen tussen easy, normal etc. Want volgens mij hebben ze dat niet.

  2.   
    DutchGamer-W-'s avatar

    Nou over de moelijkheidsgraad in de demo was ik niet echt te spreken je hakt de Zombies met gemak in stukken en je ontloopt ze senl het leek wel erg makelijk zo, dus hoppen dat het wat moelijker word en dat ze de Zombies wat agressiever maken. 8)