Ninja Theory vrienden met PlayStation 3 sinds Heavenly Sword

Ontwikkelaar Ninja Theory leek tijdens de ontwikkeling van Heavenly Sword niet altijd even goede vrienden met de PlayStation 3. Tameem Antoniades, hoofd designer van het bedrijf, geeft aan dat het ontwikkelen voor de PlayStation 3 destijds namelijk geen pretje was, maar dat het nu verleden tijd is.

    “When we went into this project instead of starting from scratch with absolutely nothing we had a much clearer idea of what we wanted to do and how we could do it. The PS3 didn’t scare us anymore because we were so used to it, so it’s been a lot smoother.”

Met de productie van Enslaved lijkt Ninja Theory nu veel beter om te kunnen met de console van Sony en het is niet meer zo zenuwslopend. Ook zegt Antoniades dat de negativiteit rondom het ontwikkelen met de PlayStation 3 verdwijnt.

  1.   
    Rijstekorrel's avatar

    Sony’s consoles zijn altijd lastiger geweest om spellen voor te maken vergeleken met andere als ik het goed had, Maar ja het is en blijven goeie consoles 8)

  2.   
    Houserz's avatar

    Geef mij maar een xbox dan ben ik helemaal gelukkig

  3.   
    GameAC's avatar

    Carlos0_0″]Sony’s consoles zijn altijd lastiger geweest om spellen voor te maken vergeleken met andere als ik het goed had, Maar ja het is en blijven goeie consoles 8) [/quote]

    Nee hoor. Zoveel shovelware op de PS2. En dat kwam omdat het gewoon makkelijk was om er games voor te maken.

    [quote=”Houserz schreef, "Geef mij maar een xbox dan ben ik helemaal gelukkig"

    Leuk om te weten, maar wat heeft dat met dit artikel te maken.