Ontwikkelaar Ninja Theory leek tijdens de ontwikkeling van Heavenly Sword niet altijd even goede vrienden met de PlayStation 3. Tameem Antoniades, hoofd designer van het bedrijf, geeft aan dat het ontwikkelen voor de PlayStation 3 destijds namelijk geen pretje was, maar dat het nu verleden tijd is.
- “When we went into this project instead of starting from scratch with absolutely nothing we had a much clearer idea of what we wanted to do and how we could do it. The PS3 didn’t scare us anymore because we were so used to it, so it’s been a lot smoother.”
Met de productie van Enslaved lijkt Ninja Theory nu veel beter om te kunnen met de console van Sony en het is niet meer zo zenuwslopend. Ook zegt Antoniades dat de negativiteit rondom het ontwikkelen met de PlayStation 3 verdwijnt.
Sony’s consoles zijn altijd lastiger geweest om spellen voor te maken vergeleken met andere als ik het goed had, Maar ja het is en blijven goeie consoles 8)
Geef mij maar een xbox dan ben ik helemaal gelukkig
Leuk om te weten, maar wat heeft dat met dit artikel te maken.