Patrick Bach, senior producer van ontwikkelaar EA DICE, heeft laten weten dat Battlefield: Bad Company 2 vanaf de eerste dag extra content beschikbaar zal hebben via een in-game winkel. Er zal zowel gratis als betaalde content beschikbaar zijn, wat voor een lange “post-launch campaign” moet zorgen. Bach vertelde:
- “We see the game as the first step to a longer experience. We have an in-game store where you get free content or you can buy new content to the game, so it’s a very integral part of the game that we will have a long post-launch campaign. I think people will be thrilled to see what’s in that already. On day one, you will get some really cool stuff.”
Er zal dus genoeg te doen zijn voor alle Bad Company-fans, zodra deel twee over een maandje in de winkels ligt.
In Battlefield: Bad Company 2 moet je je met ‘B’ Company een weg banen door besneeuwde bergtoppen, dichtbegroeide jungles en stoffige dorpjes. Hierbij heb je uiteraard een flink arsenaal aan wapens en voertuigen tot je beschikking om weer alles wat in je weg staat te vernietigen. De Frostbite engine zorgt er voor dat Bad Company 2 om “total destruction” draait. Verwacht meer voertuigen, meer vernietiging en meer samenspel met je team.
Lees meer over Bad Company 2 in onze Fast Forward!
Battlefield: Bad Company 2 verschijnt op 5 maart voor de PC, Xbox 360 en PlayStation 3.