Ubisoft heeft bevestigd dat Splinter Cell: Conviction in-game advertenties zal krijgen. Adverteerders hebben zelfs “heat maps” gekregen om te zien wat de beste plekken in de game zijn om hun producten aan te prijzen. Misschien zien we Sam Fisher straks een vijand buiten westen slaan met een flesje Coca-Cola, heel verfrissend.
In Splinter Cell: Conviction hebben we te maken met een geheel veranderde Sam Fisher. Zijn dochter Sarah is omgekomen bij een auto-ongeluk, maar volgens Sam was er sprake van moord. Hij besluit om te stoppen met zijn werk voor Third Echelon en alleen op pad te gaan om de daders te vinden. Wat volgt is een stijlvol avontuur vol wraak, stealth en brute actie. Zo kan Sam tegenstanders hardhandig ondervragen, uitgebreid rondsluipen in en langs gebouwen en zelfs vijanden van onder een deur door selecteren om ze vervolgens razendsnel uit te schakelen.
Wil je meer weten over Splinter Cell: Conviction? Check dan snel onze E3-preview!
Splinter Cell: Conviction verschijnt eind februari 2010 voor de PC en Xbox 360.