Bijgewerkte systeemeisen Need for Speed: Shift bekend

Electronic Arts heeft zojuist bijgewerkte systeemeisen voor Need for Speed: Shift bekendgemaakt. Kijk dus snel onderaan dit bericht om te zien of jouw PC aan de eisen van de game voldoet.


Need for Speed: Shift richt zich op de realiteit van racen, de bestuurders én auto’s gedragen zich zo natuurgetrouw mogelijk en de ‘underground’-sfeer komt in deze game dan ook niet aan bod. G-krachten, hoofdbewegingen van de coureur en massatraagheid beïnvloeden je zicht op de weg om het realisme nog verder op te krikken. Vrij rondkijken in de auto is ook een optie, waarbij de hele cockpit in 3D is weergegeven. De ontwikkeling is in handen van Slightly Mad Studios, die ook al aan geprezen games als GT Legends en GTR 2 heeft gewerkt.

Need for Speed: Shift komt 17 september uit voor de PC, Xbox 360, PlayStation 3 en PSP.

    Minimale systeemeisen:
    Windows XP (Service Pack 3) / Windows Vista (Service Pack 1) / Windows 7
    Intel Core 2 Duo 1.6 GHz of sneller
    1GB RAM (XP) / 1.5 GB RAM (Vista/Windows 7)
    6GB vrije harde schijfruimte
    256 MB videokaart met Pixel Shader 3.0

    Aanbevolen systeemeisen:
    Windows XP (Service Pack 3) / Windows Vista (Service Pack 1) / Windows 7
    Intel Core 2 Duo 2.5 GHz of AMD 64 X2 2 GHz
    2GB RAM (XP) / 3GB (Vista/Windows 7)
    512MB videokaart
    10GB vrije harde schijfruimte

  1.   
    STRAIGHT FLUSH's avatar

    need for speed geef het op. doe wat meer aan je spellen en breng ze om de 1,5 jaar uit want ze veranderen niks en zijn zo saai als wat. ze kunnen toch niet tippen aan GT 8)

  2.   
    )GN(-Erik's avatar

    Minimaal is niet zo hoog, maar ik heb de NfS serie al een plechtige begrafenis gegeven toen Carbon uit kwam 🙄

  3.   
    Leon 2.0's avatar

    Shift is niet te vergelijken met de voorgaande NfS-delen, aangezien ze nu toch een andere weg zijn ingeslagen.
    Realistische racegames zijn over het algemeen niet aan mij besteedt, ik houd meer van bijv. Burnout, dus deze game laat ik lekker aan mij voorbij gaan.
    Toch hoop ik voor EA dat ze eindelijk weer eens een goede racegame maken. 🙂

  4.   
    Spam-Fischer's avatar

    mr.black schreef, "Shift is niet te vergelijken met de voorgaande NfS-delen, aangezien ze nu toch een andere weg zijn ingeslagen.
    Realistische racegames zijn over het algemeen niet aan mij besteedt, ik houd meer van bijv. Burnout, dus deze game laat ik lekker aan mij voorbij gaan.
    Toch hoop ik voor EA dat ze eindelijk weer eens een goede racegame maken. 🙂 "

    je kan het idd niet verglijken

    maar ik vind het egt oerdom dat ze deze game de naam nfs geven

    maarja EA doet wel vaker van die stomme dingen

    ze mogen van mij wel een nfs maken waar de UG sfeer in komt

  5.   
    Leon 2.0's avatar

    Niks stoms aan. Heel veel mensen kennen de naam ‘Need for Speed’, door deze game weer ‘Need for Speed’ te noemen bereiken ze veel meer publiek. Er zijn genoeg main stream gamers die wél NfS-games kopen, maar niet zo snel een onbekende racegame van EA zullen kopen.
    De naam ‘Need for Speed’ is er imo alleen aan toegevoegd om te zorgen dat mainstream-gamers deze game sneller kopen.
    Hetzelfde zie je bij Modern Warfare 2, waar uiteindelijk ook gewoon Call of Duty bij staat.

  6.   
    Verbeemen's avatar

    vroeger was Need for speed een must have game maar nu … zegt me niks meer, de concurrentie ging verder terwijl NFS bleef stilstaan, qua grafics en realistisiteit + gameplay
    volgens mij lijkt deze sterk op prostreet

  7.   
    Spam-Fischer's avatar

    maar need for speed hoort niet zo te zijn wat mijn mening betreft
    ik vind dat die nfs serie nu egt verkloot is
    naar mijn mening als mensen deze game willen kopen kunnen ze beter GRID nemen want die lijkt er zoveel op en zal beter zijn en blijven

  8.   
    nurie's avatar

    wel enorm lage systeemeisen 🙂

  9.   
    Machtaman's avatar

    Jullie denken alleen aan Underground maar daarvoor waren ook andere NFS serie´s Zonder Tunen maar ik hoop dat het weer Road Challenge achtig word want, dat was de NFS (Mijn allereerste NFS)

  10.   
    Johnnyboy15nl's avatar

    )GN(-Erik schreef, "Minimaal is niet zo hoog, maar ik heb de NfS serie al een plechtige begrafenis gegeven toen Carbon uit kwam 🙄 "

    Klopt na Mostwanted ging het helemaal fout 🙁 Mostwanted is voor mij nogsteeds nummer een omdat het gewoon vet is met die politie 😛

  11.   
    TheDouble's avatar

    dit is niet een nieuwe weg die ze in slaan zoals gesuggereerd word. mijn eerste NFS was N4S II (zoals het toen gespeld werd). die was ook al gerealiseerd op realisme ipv underground.

    vond dit ook de beste nfs totdat ik het laatst weer eens in me pc deed en er achter kwam dat het toch wat anders was dan in me herinneringen xD

    most wanted was wel leuk maar verder waren die underground games vrij bagger.

    Ook toevallig dat ze allemaal vlak na een nieuwe The fast & the furious kwamen. na 2 kwam in ieder geval most wanted en na tokio drift kwam carbon, waarin je ook kon driften. 😆

  12.   
    JayRoen O’neal's avatar

    Machtaman schreef, "Jullie denken alleen aan Underground maar daarvoor waren ook andere NFS serie´s Zonder Tunen maar ik hoop dat het weer Road Challenge achtig word want, dat was de NFS (Mijn allereerste NFS)"

    Helemaal mee eens, dit vond ik ook een hele toffe game. Wil hier ook wel weer naar terug. Weliswaar verbeterd..

  13.   
    Verbeemen's avatar

    TheDouble schreef, "dit is niet een nieuwe weg die ze in slaan zoals gesuggereerd word. mijn eerste NFS was N4S II (zoals het toen gespeld werd). die was ook al gerealiseerd op realisme ipv underground.

    vond dit ook de beste nfs totdat ik het laatst weer eens in me pc deed en er achter kwam dat het toch wat anders was dan in me herinneringen xD

    most wanted was wel leuk maar verder waren die underground games vrij bagger.

    Ook toevallig dat ze allemaal vlak na een nieuwe The fast & the furious kwamen. na 2 kwam in ieder geval most wanted en na tokio drift kwam carbon, waarin je ook kon driften. 😆 "

    nieuwe weg, volgens mij, de beelden die ik zag was alles op een race circuit en dat is toch niet veel vernieuwents met NFS pro street

  14.   
    STRAIGHT FLUSH's avatar

    Verbeemen schreef, "

    ”TheDouble” schreef, "dit is niet een nieuwe weg die ze in slaan zoals gesuggereerd word. mijn eerste NFS was N4S II (zoals het toen gespeld werd). die was ook al gerealiseerd op realisme ipv underground.

    vond dit ook de beste nfs totdat ik het laatst weer eens in me pc deed en er achter kwam dat het toch wat anders was dan in me herinneringen xD

    most wanted was wel leuk maar verder waren die underground games vrij bagger.

    Ook toevallig dat ze allemaal vlak na een nieuwe The fast & the furious kwamen. na 2 kwam in ieder geval most wanted en na tokio drift kwam carbon, waarin je ook kon driften. 😆 "

    nieuwe weg, volgens mij, de beelden die ik zag was alles op een race circuit en dat is toch niet veel vernieuwents met NFS pro street"

    duh die spellen komen veel te snel na elkaar uit. ze zijn saai en blijven hetzelfde.

  15.   
    Masterchief's avatar

    Bijna alleen maar negatieve reacties hier. Ik ben juist blij dat ze dit met need for speed hebben gedaan. Het tuning – gedeelte hebben ze nu afgesloten met 4 delen. Met pro street hebben ze al eens wat nieuws geprobeerd en was naar mijn inziens aardig gelukt. Undercover had de winkelrekken helemaal niet hoeven te bevuilen, maar wat extra centjes in je zak is altijd meegenomen.

    Nu dan de beurt aan Shift. We krijgen verbeterde graphics, realistische schade en een cockpit cam. Jullie schrijven deze game al meteen af zonder hem überhaupt gespeeld te hebben. Ik geef Shift zeker weten een kans en ben dan ook benieuwd of het wat wordt. Ik zie nu eenmaal graag een Forza en GT look a like op de pc komen.

  16.   
    perryv's avatar

    eitje, nou ja me Windows XP is sp 2 maar toch voor de rest is makkelijk haalbaar

  17.   
    -050- Critical's avatar

    Masterchief schreef, "Bijna alleen maar negatieve reacties hier. Ik ben juist blij dat ze dit met need for speed hebben gedaan. Het tuning – gedeelte hebben ze nu afgesloten met 4 delen. Met pro street hebben ze al eens wat nieuws geprobeerd en was naar mijn inziens aardig gelukt. Undercover had de winkelrekken helemaal niet hoeven te bevuilen, maar wat extra centjes in je zak is altijd meegenomen.

    Nu dan de beurt aan Shift. We krijgen verbeterde graphics, realistische schade en een cockpit cam. Jullie schrijven deze game al meteen af zonder hem überhaupt gespeeld te hebben. Ik geef Shift zeker weten een kans en ben dan ook benieuwd of het wat wordt. Ik zie nu eenmaal graag een Forza en GT look a like op de pc komen. "

    LOL Jij snapt mij, of ik jou