Empire: Total War krijgt eind september patch 1.4

Ondanks dat Napoleon: Total War is aangekondigd, zal ontwikkelaar Creative Assembly zeker niet stoppen met de ondersteuning voor Empire: Total War. Vandaag heeft men zelfs gemeld dat een nieuwe patch, versie 1.4, eind september uitgebracht zal worden.

Patch 1.4 verbetert het gedrag van computergestuurde eenheden tijdens gevechten en het maken van diplomatieke beslissingen. Daarnaast worden diverse bugs en crashes verholpen, terwijl ook gevechten op zee verbeterd worden. Onderaan dit bericht kun je lezen wat de patch allemaal doorvoert.

Empire: Total War speelt zich af in de 18e eeuw: een turbulent tijdperk dat tevens de grootste populariteit geniet bij de trouwe fans van Total War. Deze periode werd gekenmerkt door wereldwijde conflicten, revolutionaire hartstocht en technologische vooruitgang. Met thema’s als de industriële revolutie, Amerika’s strijd om onafhankelijkheid, de race om controle over de oosterse handelsroutes en de globalisering van oorlog op land en zee belooft Empire: Total War één van de rijkste en meest dynamische RTS-games aller tijden te worden.

Empire: Total War staat bol van zeeslagen die onder verschillende weersomstandigheden uitgevochten moeten worden en de game kent verbeterde systemen voor handel, diplomatie en spionage. Uiteraard staan ook de zo kenmerkende veldslagen op het land centraal en ook ‘kruit’ speelt een grote rol…

Lees voor meer informatie over Empire: Total War ook eens onze strategische review.

Empire: Total War is inmiddels verschenen voor de PC.

    * Fix for auto unlimbering causing the attack order to terminate prematurely resulting in an inability to stop the unit from firing.
    * Fix for troops on fort walls not using fort gun range when judging when to fire on enemy troops.
    * Fix for fort guns using wrong targeting formula.
    * Fixes to fort pathfinding and use of ropes.
    * Multiplayer soft lock fixes.
    * Fix crash in quotes table.
    * Improved AI diplomacy.
    * Cumulative updates to improve AI invasion behaviour.
    * Added tooltips for alliance button in diplomacy.
    * Bug fixes and improvements to AI counter offers.
    * Improvements to AI diplomatic valuation of military access and alliances.
    * Fix for wind sounds not working in naval battles
    * Fixed ship wakes not always working.
    * Fixed disembarking subsets of armies and agents from navies.
    * Fixed potential crash disembarking agents from navies.
    * Fixed armies not being booted out of regions when losing military access gained by joining an ally in war.
    * Improved AI diplomacy valuation of technologies.
    * Fix for bug where general’s unit for an upper class rebellion was coming from the region owning faction rather than the faction rebelling, even if a suitable unit was available – eg, Cherokee owning a region that rebels to American Rebels, the general’s unit was a Native American chief.
    * Fixed reinforcements from unreachable positions.
    * Fixed bug preventing disembarking.
    * Balance of power fix for attack of opportunity.
    * Fixed bug that was causing issues with embarking an army containing multiple characters.
    * Minor tweak to stop some ship sails endlessly play furling sound.
    * Fixed path blocked bug.
    * Diplomacy counter-offer improvements.
    * Fix for fast forward not working as intended on some PCs. Will always speed up if camera is still, if camera moves fast forward will be as fast as possible on each PC.
Het is niet mogelijk om op dit bericht te reageren