Nare ongelukjes en scherpe bochten op gameplay MX vs. ATV Reflex

Racen in de modder is een begrip, een begrip wat veelvoudig voorkomt in de racegame MX vs. ATV Reflex. In deze gameplaybeelden van Reflex komen naast modder nog enkele andere begrippen aan bod, namelijk zand happen, scherpe bochten en strakke sprongen. Bekijk het allemaal hieronder.

MX vs. ATV Reflex draait weer om off-road racen en de game beschikt over een geheel nieuwe physics engine, waarmee het mogelijk is om het landschap real-time te veranderen. De nieuwe engine zorgt er tevens voor dat de bestuurder los staat van het voertuig. Dit klinkt wellicht niet heel bijzonder, maar in de praktijk zorgt dit voor meer controle over je voertuigen en is het mogelijk om het gewicht van je rijder te verplaatsen, zodat je nog wendbaarder bent met je voertuig.

De banen waarop je kunt racen variëren van besneeuwde bergtoppen tot stoffige en modderige kloven. Ook is het weer mogelijk om gigantische sprongen uit te voeren en Rainbow Studios heeft het uitvoeren van tricks makkelijker gemaakt door ze aan de thumbstick van je controller te koppelen in plaats van lastige knoppencombinaties.

MX vs. ATV Reflex verschijnt in de herfst voor de Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation Portable en Nintendo DS.

  1.   
    PaNNa's avatar

    Ziet er op zich redelijk uit voor een Motorcross game, idd vage ongelukjes.

  2.   
    )GN(-Erik's avatar

    Alleen jammer dat het parcour zo saai is 🙄 Als je motorcross op tv kijkt dan hebben ze tenminste nog afwisseling in het parcour met zandpaden met sprongen, en dan een stukje door het bos en versmallingen en zo, maar dit is alleen maar een zandpad met heuveltjes en heel de tijd even breed parcour 🙁

  3.   
    mazterman's avatar

    da geluid wordt wel eentonig …

  4.   
    Wouter's avatar

    Ik wou net zeggen, dat geluid is echt bagger. Ik vond die ragdoll physics ook wel een beetje overdreven…