Demigod voorzien van patch 1.1

De laatste real-time strategy game van Gas Powered Games, Demigod, heeft sinds de release diverse problemen gehad met de multiplayer. Het lijkt erop dat dit nu verleden tijd mag zijn, want de ontwikkelaar heeft zojuist de eerste patch uitgebracht voor Demigod en zoals verwacht maakt deze korte metten met de problemen rondom de multiplayer. De patch is automatisch toe te passen via Impulse zodra Demigod wordt opgestart. De volledige lijst met veranderingen kun je onderaan dit bericht bekijken.


Demigod is gebaseerd op een populaire mod voor Warcraft 3, genaamd Defense of the Ancients. In deze mod speel je niet een leger, maar een enkele unit met verschillende superkrachten die je kan levelen door andere monsters te verslaan. Demigod werkt ongeveer over hetzelfde: je bestuurt een gigantisch monster zoals een wandelend kasteel. Als monster kan je je volledig richten op je eigen krachten om vijanden in de pan te hakken, of je kunt andere units dingen om je heen laten bouwen ter ondersteuning. De game draait grotendeels om de multiplayer, waar spelers kunnen strijden en samenwerken, met een singleplayer om spelers te trainen voor het echte werk.

Lees voor meer informatie over Demigod ook eens onze strategische review!

Demigod verschijnt op 14 mei voor de PC.

    Among the updates in Demigod:

    * Custom Games make full use of new Demigod Online system developed by Stardock:
    o Players who have opened their ports get directly connected.
    o Players who don’t have opened ports will get connected via a NAT server
    o Players who still can’t connect will have their games hosted by Stardock servers based in Asia, Europe, or North America depending on player location.
    * Teams can concede a game to end it early once it becomes apparent who is going to win
    * Launch of the second Epoch online. Existing statistics archived and rankings based on new games
    * Improved chat window handling
    * When players sell a minion idol, minions connected to that idol are destroyed
    * Improved computer AI
    * Removed “spammy” achievement alerts
    * Improved visuals on certain NVIDIA cards at lower quality settings
    * Heart of Life more expensive, now an artifact, longer cooldown
    * Hex Scroll is more powerful
    * Reward for completing a game is now 40 favor points
    * Reduced experience and gold reward from killing piling priests and angels
    * Angel unit AI improved
    * Many small tweaks and fixes to engine and multiplayer

Het is niet mogelijk om op dit bericht te reageren