LittleBigPlanet game guide gespot

Vandaag zijn enkele plaatjes verspreid van LittleBigPlanet’s game guide. Het boek bevat meer dan 300 pagina’s vol met informatie over de game. Om iets preciezer te zijn: een volledige walkthrough, een lijst met alle items en Trohpies die je kan verdienen en nog veel meer.

LittleBigPlanet is een innovatieve puzzelgame, waarbij je met een soort van stoffen poppetje allerlei puzzels moet gaan oplossen. Hierbij draait het vooral om creativiteit en teamwork, aangezien het regelmatig voorkomt dat je meerdere mensen nodig hebt om verder te komen in een level. Zodoende is LittleBigPlanet in principe een multiplayer, maar de game is ook zeker goed als singleplayer te spelen, zowel online als offline.

Het leuke aan LittleBigPlanet is de mogelijkheid om zelf geheel nieuwe levels en puzzels te ontwerpen, zonder dat er een lastige level-editor aan te pas komt. Deel vervolgens je nieuwe creaties met gamers over de hele wereld en de mogelijkheden van user-created content in deze game zijn eindeloos! Je kunt je character uitgebreid customizen en punten verdienen door een zo snel mogelijke tijd neer te zetten in de levels. Met deze punten kan je vervolgens weer vele attributen voor je character kopen en daarnaast kan je ook nieuwe items verdienen om te gebruiken in zelf te ontwikkelen levels. De kernwoorden van LittleBigPlanet? Play, Create en Share!

LittleBigPlanet zal op 3 november verschijnen voor de PlayStation 3.

[SCREENSHOTS]

  1.   
    DutchGamer-W-'s avatar

    Nou je betaalt tegenwoordig voor een Guide boek 15 Euro, ik hoop dat de prijs van deze niet omhoog gaat alleen omdat er veeeeeeeeel mer extra bladzijdes en info te vinden is. En anders kan ik altijd nog internet gebruiken als ik iets niet snap

  2.   
    NightHawk's avatar

    Dat zijn wel zeeer veel paginaatjes 😳

  3.   
    ps3 gek's avatar

    Ik weet nog niet of ik deze game ga kopen 😳 Het lijt me wle erg leuk om een keer te spelen! 🙁