Gamersnet.nl

Cliff Bleszinski: Geen customizations in Gears of War 2

Cliff Bleszinski, lead game designer van Gears of War 2, is momenteel druk bezig om zijn game vol onder de aandacht te brengen. Volgende maand vindt de E3 plaats en veel fans hebben hoge verwachtingen van deze nieuwe shooter van Epic. We hopen ook allemaal dat we tijdens de E3 op nieuwe gameplay getrakteerd gaan worden. Toen er gevraagd werd aan Cliff of het in Gears 2 mogelijk zou zijn om iets te customizen, antwoordde hij:

Een duidelijke zaak dus. Gears is Gears en aan dat concept moeten we niet zelf gaan sleutelen. Natuurlijk kon Cliff het niet laten om nog even een stukje gameplay te beschrijven waar hij zelf echt helemaal fan van is:


Gears of War 2 is het vervolg op de Xbox 360-topper uit 2006, die eind 2007 ook voor de PC-verscheen. Deze tweede game uit de trilogie wordt ontwikkeld met behulp van de Unreal Engine 3.5, waarmee we nog mooiere graphics mogen verwachten. Daarnaast bevat de game vier nieuwe wapens, extra melee moves en is het mogelijk om luchtvoertuigen te besturen. Ook de speelduur van de game wordt door Epic aangepakt, want de game zal een dubbele speelduur krijgen vergeleken met het origineel.

Wil je meer weten over Gears of War 2? Check dan snel onze preview!

Gears of War 2 komt op 17 november uit, exclusief voor de Xbox 360.