Unreal Tournament III heeft een patch gekregen. De belangrijkste wijzigingen zijn onder andere dat er verschilllende glitches en bugs uit de game zijn gehaald maar vooral dat Amerikaanse en Europese gamers vanaf nu tegen elkaar kunnen spelen. De volledige lijst met veranderingen lees je hieronder.
Unreal Tournament III is een compleet nieuwe Unreal Tournament, dat zelfs een grotere sprong maakt tussen de originele Unreal Tournament en de 2003 en 2004-versies. Dit nieuwe deel vervolgt het bekende Unreal Tournament concept: als een futuristische strijder neem je deel aan vele, heftige gevechten tegen sterke vijanden. Maak slim gebruik van de meest krachtige sci-fi wapens en voertuigen om jezelf naar de overwinning te leiden. Dankzij de sterke Unreal Engine 3 staat Unreal Tournament III grafisch als een huis en ook online valt er weer genoeg snelle actie te beleven. Tel daar nog eens bij dat je ook nog een uitgebreide Unreal Engine 3 toolset krijgt om je eigen levels, gametypes of mods te maken en het is duidelijk dat UT 3 een first person shooter op z’n best is!
Wil je meer weten over Unreal Tournament III? Check dan snel onze review!
Unreal Tournament III is vorig jaar verschenen voor de PC. De PS3-versie verscheen 22 februari en de Xbox 360-versie komt in de loop van dit jaar.
De lijst met fixes:
- – Mods now on root of memory device, can download easier from PS3 web browser
– Fixed VOIP quality issues
– Fixed some headset connection issues
– Added support for full character mods (heads/premade whole characters)
– No longer need to reboot after importing a character mod to see it in menus
– DLC no longer acts like a user mod (being listed in MyContent and causing disable mod crash dialog)
– Fix for bootup and import slowdown with many mods installed
– Add a VOIP icon when VOIP is active (button held down)
– Fixes for corrupted the auto-mod-download cache
– Fix for flickering auto-download text
– Fix for getting stuck in multiplayer menu if you get in before gamespy connects
– Fixed a mod problem with switching between mod and shipping maps with clients teleporting randomly
– Fixed a mod problem with multiple gametype mods installed, only first one imported would work
– Fixed Leviathan deploy icon
– Bots now respect players feigning death (depending on bot skill level)
– Bots now respect sandstorm “blindness”
– Fix for bots picking linkgun mode