Gamersnet.nl

Trailer: De evolutie van gameplay in Halo 3

Bungie laat steeds wat meer zien van haar nieuwste topper Halo 3. Dit keer kunnen we een kijkje achter de schermen nemen als het om gameplay gaat. Van de eerste schetsen op de computer tot de uiteindelijke (massale) gevechten. Alles is te zien in de nieuwste trailer. Check it out!

Met de capaciteiten van een nieuwe, krachtigere gameconsole rijst natuurlijk de vraag wat Bungie hier allemaal mee weet te doen. Krijgen we ook weer de ongelooflijk, maar heerlijk lange missies uit Halo 1? In dat geval staat ons een ‘hell of a fight’ te wachten, die niet lang genoeg kan duren. Stel dat Bungie een level ontwerpt, welke bij zonsondergang plaatsvindt. Wat mogen we dan verwachten? Gaat het net zo snel als bij ons op Aarde, of is de dag-nacht cyclus op dat hemellichaam veel korter, waardoor je een ‘hele nacht’ aan het strijden bent? Omringd door vier planeten, een prachtige sterrenhemel en een sterrrenregen boven het slagveld. Zou wel geniaal zijn: na uren in het level gevochten te hebben, word het licht, en dan zie je pas hoeveel en welke schade je hebt aangericht. Plassen met bloed, stukjes Covenant en restjes Flood…

De HD trailer vind je hier.