Interviewfilmpje met Lead Designer van Call of Duty 3

De Call of Duty-serie wordt door velen koning van de WOII-games genoemd en sinds afgelopen vrijdag ligt het nieuwste deel Call of Duty 3 alweer in de winkelrekken. Om de hype nog een laatste schop onder de kont te geven hebben we vandaag een interview met de Lead Designer van de game voor jullie die het spel wat verder uitdiept.

Call of Duty 3 is weer helemaal scripted, wat wil zeggen dat het pad dat je gaat in de game van te voren bekend is. Geen vrijheid zoals in Brothers in Arms, waar tegenover staat dat in Call of Duty 3 wél alles kapot kan. Meer bloed, zweet, kots en tranen dan ooit tevoren in een WOII game. Bobby Kotick, algemeen directeur van Activision, heeft bekend gemaakt geen plannen te hebben voor een PC-versie van deze game, terwijl de roots van deze game ligt bij de PC, waar het zijn debuut maakte. De game komt alleen uit op de consoles.

Call of Duty 3 is reeds verschenen voor de Xbox 360, PlayStation 2 en Xbox. De versie voor de Nintendo Wii zal gelijk met de launch verschijnen, dus 8 december.

  1.   
    Bub’z's avatar

    Och, het ziet er wel mooi uit, maar hij zei dat het gras mooi was enzo 😕 , maar ik zie daar niet echt iets bizonders in, jullie wel?

  2.   
    Baklap's avatar

    Beter luisteren, hij zegt dat als je door het gras loopt of rijdt dat het gras ook echt omver gaat. En als je met een tank over de weg rijdt dat je vervolgens de tanksporen kunt zien etc.

  3.   
    Bub’z's avatar

    @ gamah

    Owja, nu zie ik het…
    Ik was toen nog een beetje slaperig 😉

  4.   
    Cirdan's avatar

    ehhh…je hoort het want die vent zegt het 🙄 maar je ziet het idd ook:P