Nieuwe update voor Counter-Strike: Source en Source Engine

Twee weken nadat de vorige Steam-patch verscheen voor Counter-Strike: Source en de Source Engine heeft Valve alweer een update voor de twee laatstgenoemden. De patch maakt voor Counter-Strike: Source onder andere SourceTV mogelijk, verhelpt weer een aantal bugs en bevat een aantal Bot-aanpassingen. Ook voor de Source Engine worden weer een aantal kleine dingetjes gladgestreken. Zoals vanouds download je de update automatisch wanneer je Steam opstart. Zie hieronder de gehele lijst van fixes:

Counter-Strike: Source

– Enabled support for SourceTV
– Fixed a rare bug that caused some bullet impacts to be counted twice
– Improved map overview support
– The message of the day file is now required to be in the main game directory
– Fixed an issue with player names being out of sync with the server
– Fixed “purple checkerboard” problem for Message of the Day scrollbars
– Fixed some localization issues related to player chat
– Death notices are no longer displayed while blind
– Death notices retain the correct team color even if the player quickly changes teams
– Bots immediately change their names to match the bot_prefix when it changes
– Bots join dedicated servers immediately if the bot_quota is nonzero
– Fixed bug where bots would repeatedly fail to join with an invalid Steam ID
– Added mp_logdetail at the request of server administrators

Source Engine

– Player sprays now persist through round restarts. The number of rounds a spray survives is determined by r_spray_lifetime
– Fixed a bug causing the first message from a plug-in message to be colored incorrectly
– Consistency checking is now skipped during demo playback
– Added sv_visiblemaxplayers
– Fixed timing precision error causing slower framerates on servers running continuously for more than a few days

Het is niet mogelijk om op dit bericht te reageren