Nieuwe review: Prince of Persia: Warrior Within

    Nadat Ubisoft vorig jaar een topgame leverde met Prince of Persia: the Sands of Time, vonden de mensen van de developer het tijd voor een nieuwe game. The Sands of Time was immers leuk, maar werd een beetje als kinderachtig beschouwd. Met een grauwere sfeer, meer nadruk op het vechten en een boeiend verhaal dat verder borduurt op the Sands of Time, hoopt Ubisoft weer een toppertje af te leveren.



Nieuwsgierig geworden of dit ook is gelukt? Lees de review!

  1.   
    nEels's avatar

    “De moves variëren van breakdancen met twee zwaarden (probeer dat maar eens na te doen) tot het simpelweg doormidden klieven van je opponent.”

    Nou, probeer dat zelf maar eens te doen. Lijkt mij anders behoorlijk moeilijk. 🙂

  2.   
    Prince's avatar

    Als je tegenstander bijna dood is en je slaat hem gewoon dan is hij ook door midden. Dat is vet vaag.

    “De duidelijkheid komt pas wanneer je vijanden tegenkomt, want je komt geen vijanden tegen als je fout zit. ”

    Je komt wel vijanden tegen als je fout zit. Dat is juist irritant.

  3.   
    Tha Duck's avatar

    Nee hoor. Ik ben al weet ik hoe vaak fout gegaan, en dat wist ik dan doordat ik al eeuwen geen vijand meer tegen ben gekomen. Dan wist ik dus dat ik terug moest naar het punt waar ik voor het laatst iemand had verslagen en kwam ik weer op het goede spoor.

    Of het moet zo zijn dat jij hindernissen als vijanden ziet…

  4.   
    Prince's avatar

    Als ik ergens bent en ik weet niet meer waar ik heen moet, dan loop ik soms terug en dan staan alle vijanden er weer die ik net had verslagen.

  5.   
    Krizzle's avatar

    Ik von PoP Sands of Time helemaal niet zo kinderachtig. Niet dat ie heel erg grof was maar toch niet echt kinderachtig.

  6.   
    leBlanc's avatar

    @ Da Gamer: ik denk dat Teun kinderachtig ten opzichte van Warrior Within bedoelt

  7.   
    Tha Duck's avatar

    Precies. 😉

    @ Prince: dat heb ik nou nog nooit gehad… er verschijnen bij mij alleen nieuwe vijanden als ik switch van tijdslijn; niet als ik terugga bij een bepaald stuk.

  8.   
    Prince's avatar

    Dat is zeer vaag. Als ik een stuk verder ben (meetsal na een filmpje) en ik loop weer terug dan zijn alle vijanden er weer die ik net heb verslagen (zelfs Brutes).

  9.   
    Tha Duck's avatar

    Ja, na een filmpje… dat is wat anders. Maar je ziet geen filmpje als je fout zit, dus kom je ook geen vijanden meer tegen als je fout zit.

    Na het filmpje komen overigens niet alle vijanden op dezelfde plaats terug; slechts zelden zul je dezelfde vijand op dezelfde plek weer tegenkomen. Dat is vrijwel alleen het geval met Brutes, aangezien zij niet in een kleine ruimte passen.

    Die Griffioen is trouwens nogal cool. 8) Maar met zo’n Wervelstorm van het Lot heb je ‘m zo zo plat (al helemaal aangezien die Tijdgeest automatisch zijn Zandcontainers weer bijgevuld krijgt).

  10.   
    Prince's avatar

    Je komt de vijanden niet zelden opd e zelfde plek tegen, best wel vaak.

    En die Griffioen, is dat die grote vogeldraakachtigbeest? Die is zo dood als je de tijd op slow motion zet en zijn Achillespezen helemaal verrot hakt. Ik had ook de Wervelwind van het Lot gebruikt maar toen gingen er gelijk 3 Sandtanks op die pas een tijdje later werden bijgevuld en niet gelijk.